פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוכל בטיסה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך זה 9.12 טסתי עם אשתי חזרה לארץ בטיסת אל על סאן דור מס טיסה LY5064 מברצלונה .
איך שעלינו לאויר כ-10 דקות הופתעתי לשמוע את מנהלת השרות אומרת את דבריה ומוסיפה כי בטיסה זו לא יחולק אוכל מי שרוצה כריך תמורת 4 יורו.
נשארתי המום היות שבטיסה לברצלונה אוכל היה , ארוחת בוקר חולקה ואף אני מאוד מציין את איכות האוכל והשרות של הדיילות. והנה כאן אין אוכל טיסה של 4 שעות,! רק שתיה קלה חולקה קפה בכלל לא הוזכר.
אני ממש התבישתי לראות איך הדיילת בשם דלית { אם זכור לי שמה המדויק} עוברת ומוכרת אוכל והאפשרויות היו כריך נקניק או כריך ביצה .אני שילמתי מלוא המחיר ובמעמד העיסקה לא הוזכר נושא האוכל בטיסה, כלומר מזל על איזה טיסה אתה נופל.
אבקש לקבל תשובה וכן פיצוי הולם. אני ממש התבישתי בחברה הלאומית אל- על .
כספי סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה