|
|
|
|
|
|
הריסת מזוודה ואיחור במזוודה ללא קבלת שום פיצוי . |
נושא התלונה: |
טל רחלי |
שם/כינוי: |
יום שלישי 09 אוקטובר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
אל -על נתב"ג |
כתובת: |
נתב"ג |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני תושבת חוזרת שחזרה מאוסטרליה לישראל. בנחתתי מהמטוס לאחר טיסה של יותר מ24 שעות גילתי שלא קיבלתי את המזוודות .לאחר יומיים שלחו לי את המזוודות קרעות לביתי . שלחתי מכתב לאלעל לבקשת פיצוי ושלחו לי שבגלל שאין לי קבלות אין פיצוי . המזוודה הייתה חדשה קניתי שבוע לפני הטיסה באוסטרליה . וקניתי במזומן . וגם קניתי מברשת שיניים ,הלבשה ,דאורדורנט הכול במזומן .
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אל על שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|