פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הריסת מזוודה ואיחור במזוודה ללא קבלת שום פיצוי . נושא התלונה:
טל רחלי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏09 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אל -על נתב"ג כתובת:
נתב"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני תושבת חוזרת שחזרה מאוסטרליה לישראל. בנחתתי מהמטוס לאחר טיסה של יותר מ24 שעות גילתי שלא קיבלתי את המזוודות .לאחר יומיים שלחו לי את המזוודות קרעות לביתי . שלחתי מכתב לאלעל לבקשת פיצוי ושלחו לי שבגלל שאין לי קבלות אין פיצוי . המזוודה הייתה חדשה קניתי שבוע לפני הטיסה באוסטרליה . וקניתי במזומן . וגם קניתי מברשת שיניים ,הלבשה ,דאורדורנט הכול במזומן .
כספי סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה