פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השפלה של נציגי השירות של אל על נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני וארוסתי נסענו לטיול לתאילנד.
הזמנו כרטיסים חצי שנה ליפני מועד הטיסה ווידאנו כי ישנם מקומות שמורים בטיסה לי ולארוסתי. היה חשוב מאוד לי ולארוסתי כי הטיסה תהיה טיסה ישירה של אל-על לבנגקוק כי זו הפעם הראשונה שארוסתי טסה בכלל. את הטיול תכננו מראש כולל ימי חופשה מהעבודה, הזמנו בתי מלון בתאילנד למשך 3 שבועות, אפילו הזמנו הסעה שתחכה לנו כאשר ננחת בבנגקוק ישירות למלון.

בתאריך ה29.11.12 טיסה מס' LY 81 מתל אביב לבנגקוק הגענו לשדה התעופה 5 שעות ליפני מועד הטיסה המשוער. היינו ראשונים בדלפק הצ'ק אין לצורך קבלת כרטיסי הטיסה. נתנו לנציגים של אל על בדלפק את הכרטיסים שברשתנו לצורך קבלת כרטיסי עלייה למטוס. אך להפתעתנו הרבה נאמר לנו ע"י הנציגה כי הטיסה מלאה ואין לנו מקום בטיסה זו??
שאלנו איך יכול להיווצר מצב כזה שיש לי כרטיסים מראש ואין לי מקום בטיסה??
הנציגה ענתה כי עלינו לפנות לנציג בכיר יותר שיושב דלפק ליד. פנינו אל הנציג השני והוא אמר לנו כי "אין מקום בטיסה, אין מה לעשות, זה מה שיש" בנוסף נאמר לי כי ישנה אפשרות לטוס ביום למחרת בטיסה דרך הודו. סירבנו בתוקף והסברנו שוב, את הכרטיסים הזמנו חצי שנה מראש ווידאנו שיש לנו מקומות שמורים בטיסה, אם נדחה את הטיסה ביום אחד כל תכנון הטיול לתאילנד ישתבש, כי נצטרך לשלם הרבה מאוד כסף על מנת להזיז את כל התאריכים של בתי המלון והטיסות פנים שהזמנו מראש בתאילנד.
ציינו גם כי קיבלנו בבוקר הטיסה הודעה מאל-על על אפשרות ביצוע צ'ק אין דרך האינטרנט לצורך זירוז תהליך בשדה.
כעת הנציג החל לדבר בצורה תוקפנית ואמר כי הכרטיסים שיש ברשותנו ביד (שנקנו על ידינו בכסף רב) "לא שווים כלום ואנו יכולים לזרוק את הכרטיסים לפח".
שמתי את הכרטיסים על הדלק ואמרתי לו אין בעיה. הנציג לקח את הכרטיסים וזרק לי אותם לפנים בצורה ברוטלית, ואני מציין שוב, זרק לי את הכרטיסים לפנים!!!!!!!!!!
לתדהמתי ולתדהמת כל האנשים שהיו בסביבה ארוסתי התחילה לבכות והנציג פשוט הפנה את גבו אלינו והלך.
ליד הנציג 'האחראי' היו עוד שני נציגות נוספות מהם הייתי צריך לבקש מס' רב של פעמים כי יביאו נציג בכיר נוסף, אך הם לא הסכימו ואמרו כי כעת "דווקא אתם לא תעלו על הטיסה" ישנם אנשים אחרים "יותר חשובים ממכם" שצריכים לעלות על הטיסה. ביקשתי שוב ושוב כי יביאו נציג אחראי נוסף אך פשוט התעלמו מאיתנו כאילו אנחנו אוויר. הרגשנו מושפלים ומבוישים לעיניי כל האנשים שהיו בסביבה, הרגשנו כי הולכים להרוס לנו את כל הטיול שתכננו במשך חצי השנה האחרונה. הרגשנו חסרי אונים וכי אין ביכולתנו לשנות דבר.
לאחר 4 שעות של דין ודברים וסבל נוראי "הסכימו" לעלות אותנו לטיסה כרבע שעה ליפני המראת המטוס.
אין צורך לציין חלק מחווית הטיסה של ה DUTY FREE לא הייתה קיימת בשבילנו בגלל חוסר הזמן.

אני אינני מצפה מחברת אל-על שנחשבת לאחת החברות הטובות בעולם להתנהגות מזלזלת מצד עובדיה (זריקת כרטיסים לפני, וצורת דיבור מזלזלת) קבלת יחס משפיל מנציגי החברה שאמורים להיות פנים של חברת אל-על, ובסופו של דבר כאילו עשו לי טובה שהסכימו בכלל להעלות אותי לטיסה לאחר שהשפילו אותנו ליפני כן.

יש לציין כי אני אדם די בכיר העובד בתחום התעופה שנים רבות וטסתי בעבר עשרות פעמים עם הרבה חברות, אך אף פעם לא קיבלתי יחס משפיל ומזלזל כמו באותו יום נוראי שכזה, ברשותי צילומים וסרטון של האירוע ואני שוקל להגיש תלונה כנגד העובד שזרק עלי את הכרטיסים ודיבר אלי בצורה מאוד מזלזלת ומשפילה. כמו כן, לפנות לגורמים המתאימים להפצת הסרטון בטלוויזיה ובאינטרנט.

מצפה להתייחסות ולתגובה הולמת מצדכם, לפיצוי נאות על הסבל וההשפלה שנגרמה לנו בעת האירוע. ולאחריו, כי האירוע ליווה אותנו במהלך כל הטיול בתאילנד.
השפלה וזלזול סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה