פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏31 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מדובר על נופש בבודפשט מס' טיסה 368בחזור לארץ השדה היה ריק ורק הטיסה שלנו פתוחה לצ'ק אין לא מסודר בלגן בתור כאילו נמצאים בשוק עירוני.אנשי הביטחון מתנשאים .ללא פרטיות ושמירה על זכות הפרט התישאול נעשה באופן פומבי!!!!הפרידו ביני לבין חבר טוב שנסע איתי ההפרדה נעשתה כאילו אני מחבל וזר מול כל הנוסעים .איש הביטחון הוציא אותי מאיזור הבידוק במרחק כמה מטרים .יש לציין שאופן הבידוק ופתיחת המזוודות לכל עיני הנוסעים שנמצאים לידך הינה משפילה ונוגדת חוק צניעות הפרט!!!!!אחרי כל הטלטלה שהגענו לדלפק לעשות צ'ק אין הצטבר לנו שאין עבורנו מס' מושב ואנחנו בסטנד ביי ושהיה עלנו להזמין מקום מראש!!!יש לציין שבאף חברה אחרת לא התבקשנו לעשות ואם כן היה על אל על להודיע לנוסעים.איך יתכן שזוג נוסעים יפרידו ביניהם בחופש ובנופש שרכשו ממיטב כספם בחוויה שלהם ביחד הנני מדגיש על ביחד.....נ.ב בהגענו לשדה טרמינל 3 היחס היה דומה המאבטחת לאחר בדיקתה ותישאול שלה העבירה אותנו ולאחר מספר דקות חזרה אלינו בבדיקה נוספת ועיקוב נוסף כמו שעשו בחו"ל.יש לזכור שחברת אל על לא אוהבת להסיע בני מיעוטים ישראלים.ודבר נוסף בחיים יותר לא אסע באל על ושהכסף של הישראלי יעבור לחברות זרות שכן מכבדות את נוסעיהם תמורת הכסף שאנחנו משלמים.יש לזכור שהנוסעים לא נמצאים במתקן תיחקור של השב"כ בסך הכל רוצים לנקות את הראש ולעשות חיים.
עלבון סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה