פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב במסירת כבודה נושא התלונה:
לוי משה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 3/3/2013 טס בני ניר לוי בטיסת LY 393 לחופשת סקי בצפון ספרד .
בשדה התעופה בברצלונה התברר שהמטען שלו לא נמצא . ניר דיווח בדלפק אלעל וקיבל מס פניה BCNLY12758 ניר המשיך לבית המלון באנדורה ללא ציוד וביגוד מתאים למזג האויר הקר .
באותו ערב התקשרנו לאיתור הכבודה באל על ונמסר לנו שהמזוודה נמצאה בוורשה והיא תוטס לברצלונה למחרת ומשם תועבר למלון .
למחרת בתאריך 4/3/13 התקשרנו שוב למחלקת הכבודה נמסר לנו שהמזוודה הגיע לברצלונה אך היא תגיע למלון רק ביום ד' ( מרחק 3 שע' נסיעה ביומיים )
היום יום ד ' 6/3/13 המזוודה עדיין לא הגיע ממחלקת הכבודה נמסר שלפי הרישומים המזוודה נשלחה אליו והם בבירור איפה היא נמצאת
4 ימים אחרי הטיסה בני נמצא במלון ללא ציוד מתאים לקור וללא ציוד אלמנטרי
כספי סוג הנזק :
מציאת המזוודה ופיצוי פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
נעמי ריצ'קין אחראית תביעות כבודה שם ותפקיד:
המזוודה נשלחה לנוסע למחורת פנייתו אליכם, במהלך החיפוש אחר המזוודה ואיתורה אביו היה בקשר עם המוקד הטלפוני שלנו ומראש הובטח לו פיצוי בגובה 200 $ מול קבלות, זאת למרות שסטנדרד הפיצוי שלנו במקרים אלו הוא 75 $ ובהתחשב בכך שהוא טס לחופשת סקי. תגובה:
כרגע אנו ממתינים לפנייתו של הנוסע עם המסמכים והוא יפוצה בהתאם לנ"ל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה