|
|
|
|
|
|
עיכוב במסירת כבודה |
נושא התלונה: |
לוי משה |
שם/כינוי: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 3/3/2013 טס בני ניר לוי בטיסת LY 393 לחופשת סקי בצפון ספרד .
בשדה התעופה בברצלונה התברר שהמטען שלו לא נמצא . ניר דיווח בדלפק אלעל וקיבל מס פניה BCNLY12758 ניר המשיך לבית המלון באנדורה ללא ציוד וביגוד מתאים למזג האויר הקר .
באותו ערב התקשרנו לאיתור הכבודה באל על ונמסר לנו שהמזוודה נמצאה בוורשה והיא תוטס לברצלונה למחרת ומשם תועבר למלון .
למחרת בתאריך 4/3/13 התקשרנו שוב למחלקת הכבודה נמסר לנו שהמזוודה הגיע לברצלונה אך היא תגיע למלון רק ביום ד' ( מרחק 3 שע' נסיעה ביומיים )
היום יום ד ' 6/3/13 המזוודה עדיין לא הגיע ממחלקת הכבודה נמסר שלפי הרישומים המזוודה נשלחה אליו והם בבירור איפה היא נמצאת
4 ימים אחרי הטיסה בני נמצא במלון ללא ציוד מתאים לקור וללא ציוד אלמנטרי
|
כספי |
סוג הנזק : |
מציאת המזוודה ופיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אל על שירות לקוחות
, תגובה:
|
נעמי ריצ'קין אחראית תביעות כבודה |
שם ותפקיד: |
המזוודה נשלחה לנוסע למחורת פנייתו אליכם, במהלך החיפוש אחר המזוודה ואיתורה אביו היה בקשר עם המוקד הטלפוני שלנו ומראש הובטח לו פיצוי בגובה 200 $ מול קבלות, זאת למרות שסטנדרד הפיצוי שלנו במקרים אלו הוא 75 $ ובהתחשב בכך שהוא טס לחופשת סקי. |
תגובה: |
כרגע אנו ממתינים לפנייתו של הנוסע עם המסמכים והוא יפוצה בהתאם לנ"ל. |
פתרון: |
|
|
|