פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צפיפות בלתי נסבלת במטוסים , אי עמידה בבצוע הזמנות טיסה באינטרנט, זלזול ואי נעימות בטיסות< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעלי, יצחק גרינבלט, אני, רחלי גרינבלט ושני בנינו זיו ומתן אליהו גרינבלט חברים במועדון הנוסע המתמיד של אל על. אנו מקפידים לטוס אל על. ולו מהטעם הפשוט שזוהי החברה שלנו! כחול לבן . אנו טסים לפחות פעמיים בשנה ולעיתים אף יותר. ובכל פעם מתאכזבים מחדש! היעד המועדף עלינו הינו סיו. אני חובבת את תרבותה ואורחות חיי הסינים. אנו מזמינים הרבה מראש, ומסמנים את מקומות הטיסה לפי האיור של המושבים במטוס שמופיע בעת ההזמנה. כל פעם אני מתאכזבת מחדש! אתם אינכם מכבדים את אשר אנו מזמינים וזוהי הפעם השלישית שאתם מושיבים אותנו בסוף המטוס ליד חדרי השרותים המצחינים . מקומות ישיבה אלו אינם ניתנים לכיוונון וכל מהלך הטיסה הארוכה אנו ישובים זקופים ודואבים, על המושבים האחוריים מעל הזנב וליד השרותים!!! לא זו אף זו שאתם מצופפים את המושבים על מנת להרחיב את קיבולת המטוס ולא נשאר לנו מקום לרגליים. אנו מזמינים ומסמנים מראש את המושבים ולכם אין את הכבוד המינימלי לנוסע על מנת לכבד את הזמנתו כלשונה. היחס שלכם משפיל ומכאיב. אתם המתהדרים בלוגו של להרגיש בבית עם אל על צריכים להתבייש, זוהי פשוט אמירת אי אמת במקרה הטוב והונאה פרסומית המקרה הרע. לא נראה לי שהלקוח בראש מעיינכם! ובטח שאינכם נותנים להרגיש בבית. אודה לתשובתכם בגין אי עמידה בהבטחות לשריון מקומות בטיסה בעת ההזמנה וכן לשיבוצו המתמיד בגב חדרי השרותים מעל זנב המטוס למרות בקשותינו הטלפוניות החוזרות ונשנות שלא להושיב אותנו ליד חדרי השרותים ומעל הזנב. אתם מתעלמים ומזלזלים!!!

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה