פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות באל על בטיסה 767 מבנקוק לתל אביב בתאריך 30-3-13 נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18-03 החלטתי לעשות חופשת לניו זילנד מתל אביב - הונג קונג
11 שעות בערך ואחר כך המשך לאוקלנד - ניוזלנד כ 12 שעות בערך
הופתעתי בחזרה בטיסת אל על מתאילנד -בנקונק
אם טיסת אל על ללא שום שירות המינמום להמשך של 11 שעות בערב
ללא מולטימידה ללא כסאות נוחות שום דבר מתאים
אלה מטוס שמתאים לשנות ה- 80 .
אני מאוד מאוכזב , מנחות הטיסה שזה הכי גרוע שראיתי בחיי, ולא נשכח השירות על הפנים , ששלמתי כל כך הרבה כסף לטיסה הזאת ולא קבלתי את הניחות והשירות המינימום ,
אני החלטתי להגיש תלונה , ואדרוש לתבוע את החברה על החזר סכום מהכרטיס , כי אני שלמתי סכום גבוהה לניחות והשירות שלא קבלתי כלום אלה עוגמת נפש , ויחס מעליב ,
עוגמת נפש סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה