פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגיע פיזית,נפשית וכספית משביתת אל על ב21.4.13 נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שכנועים רבים של מועדון "נוסע מתמיד" בעלי ואני רכשנו כרטיסי טיסה לוינה עם תאריך חזרה ב21.4.13 בשעה 20:30.

ב21.4.13 סביב השעה 15:00 קיבלנו הודעת SMS על ביטול הטיסה, והמלצה לקבל אינפורמציה נוספת באתר אל על.

לא הצלחנו לקבל שום מידע נוסף באתר אל על, ונסיונותי הרבים ליצור קשר טלפוני בינלאומי עם אל על על מנת לקבל איזושהי אינפורמציה , זכיתי לשמוע רק מענה קולי שהקריא את הטיסות שבוטלו, ותו לא.לאחר ניסיונות רבים נאלצנו לנסוע לשדה תעופה כדי לברר את המצב במקום.בסביבות שעה 17 בצהריים הגענו לשדה אך אף אחד לא ידע לתת לנו שום מידה למעט זה שהטיסה בוטלה.הומלץ לנו טלפונית ע''י נציגת אל על בוינה להתקשר למחרת ב9:00, ונאמר כי ייתכן שאז יהיה מידע נוסף.

לאורך שעות רבות של המתנה, נציגת אל על גילתה אי יכולת מוחלטת לנהל את המצב, על שאלות בנוגע ל: לינה, אוכל וכו', היא פשוט לא הגיבה מכיוון שלא היו לה הנחיות מחברת אל על.

בהתחשב בכך שהנני רופאה, וכבר למחרת היתי חייבת לחזור ולקבל חולים שהיו רשומים אצלי, נאלצנו לרכוש כרטיסי אוסטריאן איירליינס, על מנת להגיע ארצה למחרת,אומנם בעכור. עלות הכרטיסים הייתה 1021.72 יורו כל אחד, טיסה מספר 0857.

כתוצאה מכך שלא קיבלנו מקום לינה הולם העברנו את הלילה על כסאות בשדה התעופה, מה שגרם להחמרה בבעיות גב קיימות ולדחיית חזרתי לעבודה לעוד 3 ימים וטיפול תרופתי ופיזיוטרפי ממושך.

לאור האמור, אני מבקשת:

א) להחזיר לי 2043.44 יורו ששולמו על ידי, בעבור הכרטיסים הנוספים שקנינו.

ב) לפצות אותנו בזוג כרטיסים חינם לאירופה למימוש במשך שנה.



המכתב נשלח אליכם לפני שנתחיל בהליכים משפטיים.

בכבוד רב.

ד''ר שוחט בלה

נ.ב. אציין כי פנייתי 3 פעמים באתר של אל על מ30.4.13, טרם זכתה לתגובה, ובנוסף פניותי הרבות לטלפונים המופיעים באתר, לא קיבלו מענה אנושי, למרות המתנה של מעל לשעה.נוסף לכך-לפני מס' ימים באתר אל על הופיע הודעה על זכאות של נפגעי השביתה לקבל זוג כרטיסים אך עם תוספת תשלום וכל מיני הגבלות נוספות אך מי שפונה לקבל את זה מבטר על יתר הפיצוי (תשלום על כרטיסים שנרכשו)?!

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה