פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שבירת מזוודה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
13
לכבוד
מחלקה משפטית
מחלקת תביעת כבודה

הנדון: שבירת מזוודה

שלום רב,

בתאריך 13.5.13 טסנו למילאנו עם חברת אל על.
מסרנו את המזוודות בישראל, וכשהמזוודה הגיעה למילאנו, רגלית אחת היתה שבורה, ולא היה אפשרות להעמיד את המזוודה באופן תקין.

נאלצנו במשך כל הטיול לסחוב אותה על הגלגלים ובמצב עמידה תמיד היה צורך להחזיק אותה על מנת שלא תיפול או להשעין אותה על קיר תומך.

בהגיענו לישראל בתאריך 21.5.13, הגעתי לדלפק איתור כבודה, והראיתי לפקידה את המזוודה,
היא ביקשה ממני לפנות לחברה שבה ביצעתי את הביטוח חברת כלל, ושם נאמר לי שהם לא עושים ביטוח על שבר של המזוודה.
חזרתי טלפונית אליכם, ונאמר לי על ידי הפקידה לשלוח אליכם פקס' ולעדכן אותכם בנושא.

מסרתי מזוודה חדשה שנרכשה לפני כחודשיים על ידי אחי מארה"ב, המזוודה הגיעה שלמה ויציבה לדלפקי אל על וחזרה שבורה.

אבקש לבדוק את הנושא כי ללא תיקונה, אין לי שימוש במזוודה זו.

מצ"ב 2 דפים
מכתב מאל על
ספח כרטיס טיסה

מס' הטלפון שלי 03-9621960 בית
עבודה 03-9634764
נייד של בעלי 050-5284112
אשמח לטיפולכם האדיב והמהיר
בברכה,
סימה גולד
מס' נוסע מתמיד 101934537
שבירת מזוודה סוג הנזק :
תיקון מזוודה פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה