פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי מושב בטיסה ללא הודעה ושרות לקוחות לא אדיב נושא התלונה:
טרופ ציפי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בפברואר 2013 הזמנו טיסה ללוטון לונדון שלמנו וקבלנו כרטיסים יש לנו נוסע מתמיד שנים רבות ובקשנו דרך האתר מקומות קבלנו שורה 25 וכך היינו בטוחים שיהיה.יום לפני הטיסה ב-10 ביוני בקשתי לעשות צק אין אקספרס וראיתי שמקומינו הוחלף לשורה 59 בסוף המטוס.פניתי לשרות לקוחות ולאחר שיחה לא נעימה עם המוקדנית היא טענה שהסוכן החליף את המקום פניתי לסוכן בשיחת ועידה עם המוקדנית והתברר לנו שאל על החליפה ולא הודיעה.בקשתי אחראי משמרת ואמרו לי שאי אפשר וטרקו הטלפון.צלצלתי שוב והסיטואציה חזרה על עצמה.כשהגענו לשדה התעופה לטיסה שוחחתי עם הדיילת שנתנה לנו את כרטיס העליה (שהיתה מאד אדיבה)והיא אמרה לנו יחס כזה אסור שיהיה ועלינו להתלונן.אבקש לקבל תגובה.
בתודה
ציפי טרופ.
עלבון סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה