פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיסת צ'ארט במסווה של אל-על נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1 ביולי 2013 טסתי עם אל-על לפראג. הכרטיס נמכר לי ככרטיס של חברת אל-על אולם בפועל זו הייתה טיסת צ'רטר של סאנדור. השרות והתנאים בטיבה היו בהתאם - טיסה של קרוב ל 4 שעות עם כריכים (לא טריים) וללא שתיה חמה. בטיסה חזור (שהתעכבה כ 6 וחצי שעות) הדיילים לא טרחו לעבור עם עגלת המשקאות הקלים.
הגשתי תלונה לאל-על דרך האתר, תלונה מספר 2013 093224, אולם למעט מענה אוטומטי לא זכיתי לשום תגובה.
אני רוצה לבדוק את עניין חוקיות מכירת הכרטיס, שכביכול הוא כרטיס של אל-על. שמעתי תלונות דומות מנוסעים אחרים על טיסות שלהם בעבר
אגב, הקברניט בטיסה הודיע שזו "טיסת סאנדור" ולא "טיסת אל-על המבוצעת ע"י סאנדור"
עוגמת נפש סוג הנזק :
בדיקת חוקיות מכירת הכרטיסים בשם אל-על כאשר הטיסה היא צ'ארטר פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה