|
|
|
|
|
|
טיסת צ'ארט במסווה של אל-על |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 1 ביולי 2013 טסתי עם אל-על לפראג. הכרטיס נמכר לי ככרטיס של חברת אל-על אולם בפועל זו הייתה טיסת צ'רטר של סאנדור. השרות והתנאים בטיבה היו בהתאם - טיסה של קרוב ל 4 שעות עם כריכים (לא טריים) וללא שתיה חמה. בטיסה חזור (שהתעכבה כ 6 וחצי שעות) הדיילים לא טרחו לעבור עם עגלת המשקאות הקלים.
הגשתי תלונה לאל-על דרך האתר, תלונה מספר 2013 093224, אולם למעט מענה אוטומטי לא זכיתי לשום תגובה.
אני רוצה לבדוק את עניין חוקיות מכירת הכרטיס, שכביכול הוא כרטיס של אל-על. שמעתי תלונות דומות מנוסעים אחרים על טיסות שלהם בעבר
אגב, הקברניט בטיסה הודיע שזו "טיסת סאנדור" ולא "טיסת אל-על המבוצעת ע"י סאנדור"
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
בדיקת חוקיות מכירת הכרטיסים בשם אל-על כאשר הטיסה היא צ'ארטר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אל על שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|