פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזבוז זמן, הרעה בתנאי הטיסה ועוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התלבטתי רבות טרם כתיבת התלונה אך טיסה זו הייתה זעזוע בשרות האווירי של חברת אל-על ואיננו יכולים להעביר זאת לסדר היום,
בהמשך לטיסת ההלוך לאילת ביום חמישי 25/7/13 LY0403 בה אנשים נשלחו באוטובוסים לאילת – לשמחתי, החכמתי דיה ועשיתי צ'ק אין מהבית, וזה בעצם מה ששמר על זכותי לעלות למטוס.
אמי בעלי ואני נפלנו בין הקרבנות במחדל הלא יאומן שקרה ביום ראשון 28/07/2013.

הגענו לשדה התעופה באילת בשעה 19:45 על מנת לעלות לטיסה בשעה 20:45 , ברגע שהגענו גילינו שיש עיכוב של כ- 30 דקות בהמראה, וככל שהזמן עבר כך גם חוסר הידיעה התעצמה, ישבנו כמו כולם ליד לוח ההמראות, בציפייה שמישהו יודיע על המתרחש.

לאחר כחצי שעה (21:15 לערך) נודע כי יהיה עיכוב של 30 דקות נוספות, מיותר ואף עצוב לציין כי חלק מהמסכנים שרכשו טיסה זו היו אלו שנשלחו באוטובוסים ביום חמישי שלפניו, ובהמשך לזאת בשעה 22:10 הודיעו כי:
"חיכו כדי שהתמונה תהיה שלמה על מנת לעדכן את הנוסעים במתרחש ונכון לאותו הרגע המטוס שהגיע איננו תקין, ולכן ממתינים למטוס אחר שצריך להגיע ועליה למטוס תתבצע בשעה 22:30 “ .
נכון לאותו הרגע אנו בעיקוב של כ- 1:45 בהמראה,
לבסוף לאחר עיקוב של 2:05 שעות החלה סוף סוף העליה למטוס , המראה ב 23:10 לערך - ונחתנו בתל אביב לאחר חצות.

התנהלות שכזו נראית אולי תקינה לחברת אל -על , ואתם יכולים גם לאמור תקלות קורות, אך התקרית הזו תורגמה אחרת אצלנו.

אני אישה בהריון, ואני מקווה שאתם משכילים להבין שלאשה בהריון יש צרכים שונים מהרגיל ושינוי שכזה עלול לפגוע עד מאוד, במיוחד שהתנאים באולם הנוסעים לא היו רחוקים מתחנת אוטובוס בהודו, החל ממיזוג האוויר הקלוקל והחנוק שהיה באולם הנוסעים שהכביד עליי עד מאוד, ממשיך בצעקות ובלחץ האנשים, עד כי נוכחותנו בשדה התעופה הייתה ממש מוטלת בספק, ולרגע אף הרהרתי האם אני בתחנה מרכזית, ועד העובדה שהחליפו את המטוס המיועד במטוס בעל נתוני נוחות ואיכות נמוכים וכל הטיסה רעד כמו מכונת כביסה.
כל זאת כאשר אנו דאגנו מראש וחשבנו שבחירתנו ב-אל – על תקנה לנו איכות נסיעה ברמה קצת יותר גבוה מחברות אחרות, התבדינו...
וכמובן, להוסיף לזה את העייפות , מריחת הזמן, ריבוי התקלות וחוסר העדכון.

ריפדתם את המצב בעליבות יתרה עם בקבוקי מים וביסקוויטים, וכך הרווחתם לעצמכם 10 דקות ללא תלונות.
כאשר בעלי בחר להשקיע יותר כסף מאחרים ורכש לכאורה את כרטיסי
הטיסה בחברת "אל- על" החברה היקרה ביותר לטיסות פנים, הדבר האחרון לו ציפינו הוא התנהלות ברמה נמוכה שכזו.

ולאחר שבמעמד הרכישה הטלפונית בעלי במכוון הקדים ושאל את כל השאלות הרלוונטיות מתוך דאגתו לאיכות החופשה שלנו וכמובן, לאשתו ההרה.
נציגתכם הייתה כל כך נחרצת בהבטחתה לבעלי שבחברת אל- על אין את כל התקלות האוויריות כפי שאנו שומעים בתקשורת בחודשים האחרונים,

לבסוף,
אני הגעתי הביתה מחוסרת כוחות, בעלי היה מותש לחלוטין, ואת אימי לווינו יד ביד מפאת שעה מאוחרת והתשה ארוכת שעות,
ראו והבינו כמה טעות "קטנה" שלכם עלולה להשליך וליצור נזקים,
למחרת בבוקר אני לא הייתי כשירה לעבודה - ההמתנה הארוכה ובסיומה הטיסה המטלטלת החלישו אותי עד מאוד, והפסדתי יום עבודה, כמו כן, גם בעלי ואימי.

אנו משפחה שמיטיבה בנסיעות, וכמו כל לקוח נשמרת זכותנו לבחור איזו חברת תעופה אנו מעוניינים בשירותיה,

כפניה ראשונית אתאפק ואשמור על נימוסיי, במחשבה שעומדת מולי חברה שמעוניינת לשרת את משפחתי ואותי כלקוחות בעתיד.
ובידיעה שהגיון הדברים אומר שתקרית איומה שכזו מן הראוי שתלווה בפיצוי.

אוסיף ואומר, ששום הבעת חרטה מצד אל על לא הייתה בכל הקשר הטיסה הזו, שזה מחפיר בעיני, פשוט יצאתם מנקודת הנחה שזה בסדר.
התנהלות שכזו ושירות שכזה טרם פגשתי - לא בארץ ובטח שלא בעולם,
ממש הרגיש כמו חברת אוטובוסים ולא חברת תעופה.

באולם הנוסעים אף לא היו דיילי קרקע לשאול אותם מה קורה פה, פשוט אולם ריק מלא בנוסעים חסרי מושג, ועד שעבר שם דייל/ת לא היה להם מושג על מה מדברים אתם.

ולכן, מעבר למכתב תלונה, והסבת תשומת לבכם לירידה איומה באיכות השרות,
אנו דורשים פיצוי לעגמת הנפש שקרתה לנו באותו הלילה,
ומצפים שהיקף הפיצוי יהיה שווה בערכו להמתנה, לירידה באיכות הטיסה על אף התשלום המלא עבור טיסה איכותית יותר, ועל השלכות הטעות שלכם על החיים הפרטיים שלנו (יום עבודה).
בריאותי, סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה