פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור של שבוע במזוודות! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בלילה שבין שלישי לרביעי, בתאריך 6/8/13 טסתי לוגאס לחופשה. המזוודה איחרה ואף נמסר לי שלא נרשם עליה ברקוד ולכן לא ניתן למצואה. למזלי, המזוודה נמצאה ותשלח אליי ביום ראשון בלילה בטיסה, כך שאם הכל יעבור חלק היא תגיע לפה בשני/ שלישי. כעת לבעיה החמורה: מעבר לכך שהדבר גובל בחוסר מקצועיות ואחראיות מהותית של עובדי הנמל, ששכחו לשים ברקוד על המזוודה שלי , הדבר גרם לי עוגות נפש חמורה שאין לתאר.
באותו יום של הטיסה עשיתי טיפול שיניים הכולל 2 עקירות, ולכן קניתי אנטיביוטיקה מיוחדת ומי פי טיפוליים מיוחדים. אלו היו במזוודה, ולכן הדבר פגע בבריאותי והתפתח לי זיהום בשיניים, דבר אשר מקשה אליי לטפל פה בשל יוקר רופאי השיניים וחוסר הנוחות הכבד! בנוסף, עברתי לא מזמו ניתוח המותיר צלקות ובדיוק רכשתי מדבקות מעוחדות ויקרות (500 שח) לטיפול בצלקות, אולם מכיוון שהיו במזוודה לא יכלתי להשתמש ברציפות, ולכן הדבר עשוי לפגוע לי באיכות הצלקות בשל השימוש הלא רציף בהן. מעבר לכך, נותרתי ללא כל בגדים, חזיות, תחתונים, מוצרי ניקוי וטיפוח, מוצרי שיער, מוצרי פנים, בגדי ים וכ. בנוסף, השבוע הייתי צריכ לנסוע לאירוע מיוחד ובשל העובדה שהאירוע דרש בגדים יוקרתיים במיוחד, היה עליי לרכוש שמלה חדשה מכספי שלי, על אף שהבאתי כזו עמי במזוודה. בנוסף, היה עליי לכוש מוצרי ניקוי לפנים, פגימה, בגדים ליום יום,בחשיבות ותחתונים. מעבר לעול הכספי הרב, היה זה חוסר נוחות עבורי ונאלצתי להתפשר על דברים רבים בבחירתי, שלא לציין את שריפת הזמן והאנרגיה.
למעשה באתי לחופשה אבל החופשה שלי נהרסה לגמרי. לא יכולתי ללכת לאף מסיבת בריכה עם חבריי בשל העובדה שאין לי בגדי ים, כנל לגבי מסיבות בערב. בחברת אל על לא אחזור לטוס לעולם, ואציין כי זוהי הפעם השניה ברצף שחברת התעופה הזו מאבדים את מזוודתי.

אני מבקשת פיצוי הולם וגבוה לעומת הנפש העמוקה שנגרמה לי וחוסר הנוחות שחשתי, שלא לדבר על הרעה במצבי הבריאותי!!
כספי, סוג הנזק :
קבלת התנצלות מהותית וכן פיצוי הולם על עוגמת הנפש והחזר הוצאות פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
אירית - אחראית תביעות כבודה שם ותפקיד:
אנו מצטערים על האיחור בקבלת הכבודה של גב' רווה. על מנת שנוכל לטפל בפנייה יש לשלוח אלינו את טופס התביעה אשר נשלח אליה ממחלקת איתור כבודה ביום 15082013 תגובה:
לשלוח טופס תביעה לחברת התעופה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה