פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק למזוודה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
חזרתי ב- 1 לאוגוסט מלוס אנגלס אחרי טיסהנ ארוכה וגיליתי שנשבר גלגל במזוודה. עמדתי בתור ומלאו לי טופס והסבירו לי בצורה חד משמעית שגלגלים לא מכוסים. לפי הטופס גם ידיות לא וגם רצועות ורוכסנים. גם לא שפשופים. מה כן? לאל על פתרונים.
תקנתי את המזוודה על חשבוני בחנות ננדיס בחיפה. להפתעתי לאחר ששלמתי 75 שקלים הראו לי בחנות דוחות נזק של אל על בנושא גלגלי מזוודה והתפלאו מדוע החברה לא תקנה לי.
יצאתי פרייאר שלא צעקתי או הפכתי שולחן- אבל למי יש כח אחרי 16 שעות טיסה.
כספי סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
ננדי צוקרמן - מנכ"ל שם ותפקיד:
אני לא מכיר את המקרה, אך בוודאות אנו לא מראים ללקוחות דוחות של לקוחות אחרים, נהפוכו, אנו מסבירים שרוב חברות התעופה לא נותנות אחריות על אבזרים חיצוניים.
אין מצב שאנו נשתף פעולה עם לקוח נגד אלעל, לא יעלה על הדעת.
להערכתי, כמה אפשרויות או שפגש מישהו בחנות או מחוץ לחנות והחליפו מסרים, או חבר שעבר גם כן טיסה וכן קיבל דו"ח מחברה אחרת....
תגובה:
א פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה