פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בסיום הטיסה המתננו יותר מחצי שעה ביציאה מהמטוס עד לקבלת עגלת התינוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
הגענו עם אל על מבנגקוק, טיסה LY82 ב 3 לספטמבר. נחתנו ב 6:30 בבוקר. עד כאן הכל היה טוב.

בדרך כלל, מקובל שעגלת התינוק ממתינה לך ביציאה מהמטוס. הפעם, לא רק שלא המתינה, אלא אנחנו ועוד הורים וילדים רבים, נאלצנו להמתין יותר מ 30 דקות עד להגעת העגלות...

אולי זה נשמע קטנוני, אבל אחרי טיסה ארוכה, עם תינוק בן שנה ובלי הרבה סבלנות, זה ממש לא מתאים!

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
קשרי לקוחות אל על שם ותפקיד:
הפנייה תענה ישירות מול הפונה. תגובה:
הפנייה תענה ישירות מול הפונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה