תלונות אל על

עוגמת נפש והשפלה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
לכבוד פניות הציבור - אל על: הנידון: עוגמת נפש
בתאריך 28/8/13 נקבעה לנו טיסה בשדה התעופה בלוס אנג'לס , לטיסה חזור לישראל.
הגענו בשעה 12 בצהריים וכמה דקות בודדות (שעון לוס אנג'לס) לאחר שנתקענו עם הרכב (דבר שלא היה בשליטתינו ) יש לי אישור צ'ק אאוט מהמלון בשעה 8:29 כי לקחנו זמן ספייר להספיק.
הגענו עם נוסע מתמיד עסקי של אל על שעזר לנו עם המזוודות בכניסה , כאשר הגענו הנציגה קראה למנהל ששמו .דן אדי.
ולבנתיים העבירו הנציגות את הנוסע העיסקי לעלייה למטוס והחליט המנהל שלא מצאנו חן בעיניו ושמעכב אותנו ב 5 דקות ואמר לפתע שהטיסה סגורה .
ביקשתי בבקשה שיעלה אותנו מאחר והסברתי את פרטי המקרה הלא צפויים ללא כל כוונה תחילה.
אני בהריון לקראת חודש שביעי עם ילדה בת שנתיים ובעלי ביקשתי לעלות למטוס מאחר והביטוח ההריון מסתיים בהגעתי לארץ וזאת תיהיה בעיה להסתובב בלב לוס אנג'לס לחפש מלון בהריון עם ילדה עם מזוודות ולא ידענו מה לעשות.
ניגשתי שוב למנהל בבקשה ושנותר מספיק זמן לעלות למטוס כשעה וקצת ואמרתי לו שיגלה אמפטיה ואני בהריון עם ילדה לאן אני אלך .
מול כל הקהל הרחב הוא צעק תעופו הביתה תגיעו מחר ב10 אמרתי לו אפשר לקבל פרטים נוספים הוא פשוט השפיל אותנו ואמר תעופו מפה התפרצתי בבכי מאחר שאנו נמצאים בחוסר וודאות אמרתי לו אני בהריון בבקשה קצת התחשבות הוא פרץ בעצבים ואמר לכי לבית חולים אני לא דוקטור ולא מעניין אותי בהריון ילדה וכו'...
התמוטטתי על הרצפה בהשפלה ובמילים כאלו קשות בבכי נסער והוא ממשיך ואומר תלכו מפה כבר הטיסה סגורה .
אף אחד מצוות אל על לא ניגש לא עזר עד שהגיע אלינו עד ראיה ונתן לי מייד מים להירגע והיה נוכח בכל הסיטואציה ואמר שזאת ההשפלה הכי גרועה שראה להגיד לאשה בהריון תעופו מפה לבית חולים ולאחל איחולים.
הלכנו במשך שעות רבות בחום איימים לחפש מלון שיקבל אותנו עם 3 מזוודות ועגלה ילדה נהיו לי לחצים וכאבי לחץ לא ידענו מה לעשות הסיפור יכל להגמר אחרת וברע ויכלתי להתמוטט .
אבל עברתי טרואמה והשפלה חמורה שלא נשכחת ובפני הקלטות, ועדים שכתבו לי את פרטיהם.
מעבר לכך ניזקו 2 מזוודות היקרות שרכשנו שלנו באחת נשבר גלגל המזוודה שהיינו צריכים בחזור פשוט לגרור בסבל ובקושי רב, ובמזוודה השנייה נקרעה הידית של המזוודה .
ברצוני לציין את הזלזול , ההשפלה והחוסר אחריות ובנוסף הנזק למזוודות .
חוויה נורא קשה בהשפלה רבה ואני פונה אליכם לפני במכתב מקדים להביע את דברכים לפני תהליכים מתקדמים.