פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום על מזוודה נוספת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
יצאתי מלוס אנג'לס עם AMERICAN ב-31.08.2013 ב-01.09 נחתתי במדריד אחרי עצירה בJFK ומעבר למטוס אחר גם של אמריקן איירליינס. כי AMERICAN לא טסים לארץ. מנהל התחנה המקומי של אל-על - גס רוח במיוחד- דרש תשלום נוסף של 55 יורו עבור המזוודה הנוספת, אחרת הוא לא יעלה אותה על המטוס, בעוד שבלוס אנג'לס אמרו כי אין בעייה כלל לשלוח שתי מזוודות, בידיעה שהיעד הסופי הוא תל אביב.
שאלתי-אל-על היא בהסכם עם AMERICAN לטיסות לארץ, למה נדרשתי לשלם על המזוודה פעם נוספת? ומדוע אתם מעסיקים אנשים שעושים שירות כל-כך גרוע לאל-על? , אחרי הניסיון האחרון אשקול שוב את הטיסה באל-על, כמובן שהיו הרבה תלונות גם מצד נוסעים נוספים על היחס. אנשי הביטחון דוברי העברית אמרו לי שזה לא חדש להם והם מחכים ללקוח שיתלונן על היחס הנוראי של אנשי התחנה ובראשם מנהל התחנה. בנוסף לטרטור של שלושת הטיסות , לא קיבלתי מראש את כל כרטיסי העלייה למטוס ולכן נאלצתי לעשות צ'ק אין במדריד ושם חייבו אותי על המזוודה הנוספת שנשלחה עוד מלוס אנג'לס ולא נתקלתי בה עד ישראל. בנוסף אני חברה במועדון הנוסע המתמיד של אל על, והייתי בטוחה שהצגת הכרטיס תיטיב עימי אך הם הביטו בו בזלזול ולא התייחסו אליו.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה