זיכוי כספי - טיסה ליום 28.10.13 |
נושא התלונה: |
יום רביעי 28 אוגוסט 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
בן גוריון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הנדון: זיכוי כספי – טיסה מאילת לתל-אביב – 28.10.13
מס' הזמנה : 6XE3VC
ביום 7.8.13 ביצעתי הזמנת כרטיסים באמצעות אתר האינטרנט של אל על מתל-אביב/ בן גוריון לאילת ומאילת לתל-אביב ע"ש דורית, עודד ודביר אורן מס' הזמנה 6XE3VC .
תל-אביב – אילת יום ראשון, 25.8.13
אילת- תל-אביב יום שני 28.10.13
מיותר לציין שבחרנו בחברת אל על, בזכות השירות והאמינות. אך לא כך התחוור לנו בשיחות הטלפון עם ראובן.
עפ"י המלצתכם בדקתי טלפונית את שעת הטיסה שלכם יום לפני מועד הטיסה והתחוור לי לדעת שההזמנה שלי בוצעה ליום 28 באוקטובר. (לצערי הרב עקב טעות טכנית בלבד לחצתי על חודש אוקטובר 2013)
עוד באותו הרגע ביקשתי להקדים את הטיסה ל- 28.8.13 ושלצערי תאריך ההזמנה בוצע בטעות.
לצערי נאמר לי ע"י נציג מהנוסע המתמיד שכל הטיסות של אל על בתפוסה מלאה ואין כרגע מה לעשות, ועלינו להתקשר שוב בשעות הבוקר.
לאחר שעות של בירורים בכל חברות התעופה ובתקווה למצוא טיסות חזרה לתל-אביב על-ידכם (אל על) ובדיקה ביום למחרת מצאתי באופן מפתיע טיסות בחברת התעופה ישראייר.
יצרתי קשר מיידי לנציגכם ראובן לבטל את הטיסה ונאמר לי שלא ניתן לקבל זיכוי על ביטול כרטיסי הטיסה מאחר וניצלתי צד אחד של הטיסה דהיינו מתל-אביב לאילת.
הסברתי לא שכרטיסי הטיסה הינם בעוד חודשיים ואין שום סיבה לא להחזיר את כספי (חברת אל על יכולה למכור את הכרטיסים)
עלות של כל כרטיס 159 ₪ ואין שום סיבה לא לזכות אותי בשלושת הכרטיסים שלא מומשו
דהיינו 477 ₪.
ראובן טען שעברו 14 יום מיום ההזמנה 7.8.13 ועד ליום הביטול 27.8.13. הסברתי לראובן שחוק הגנת הצרכן 14 יום לפני מועד הטיסה ולא כפי שטען.
להלן החוק:
חוק הגנת הצרכן: לפי סעיף 14ו ו-37 לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן - החוק),
לרכישת שירות כאמור בפרט 8 ו-9 לתוספת - בתוך 14 ימים מיום עשיית ההסכם ובלבד שהביטול ייעשה 7 ימים שאינם ימי מנוחה לפחות, קודם למועד תחילת השירות;
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|