פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי טיסה בצורה לקויה שגרם הרבה התרוצציות ומתח בזמן חופשה בחו"ל. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי כרטיסי טיסה לסיציליה (כרטיס משולב עם חברה זרה) דרך מוקד ההזמנות של חברת אל על. ולאחר כשבוע קיבלתי את כרטיסי הטיסה. כחודש לפני הנסיעה התקשרו והודיעו על צורך בשינוי טיסת החזור לרומא עקב ביטול הטיסה, ונבחרה טיסה אחרת (עם חברה אחרת) לשביעות רצוני. לשאלתי לגבי קבלת כרטיס חדש נאמר שזה יטופל בשדה התעופה. כשהגעתי לcheckin בשרות טרום טיסה נתקלתי ביחס לא נעים בזמן קבלת כרטיסי עליה למטוס וכך גם לשאלתי לגבי עדכון הכרטיס שנענה "שהכול בסדר ו ב אליטליה יסדרו את הכרטיס" דבר שהתברר כלא נכון.
כשפניתי לנציגי אליטליה ברומא נאמר לי שללא עדכון הכרטיס ע"י אל על לא יכובד כרטיס הטיסה. ב40 הדקות שלפני העלייה לטיסת ההמשך רצנו למשרדי אל על בשדה כדי לעדכן את כרטיס הטיסה אך לא היה אף אחד, פרט לאיש בטחון שבמקרה עבר ואמר שכולם עסוקים בארגון הטיסה היוצאת ושיש להמתין כשעה (שלא הייתה לנו). הוא ניסה למצוא מישהו אך ללא הצלחה.
כדי לקצר את ההמשך שכלל מספר שיחות רב עם מוקד ההזמנות של אל על בארץ בעזרתה של יהודית שעשתה מעל מעבר הצלחנו לקבל אישור לטיסה בסניף של אליטליה בפלרמו.

מכל הסיפור שגרם להרס היום הראשון של החופש ( מתח ריצות וטלפונים), אני מקווה שיופקו לקחים שיכולים לעזור להרבה אנשים אחרים:

1) לוודא שהלקוח מודע לכך שהוא חייב לעבור דרך סניף אל על בארץ לרשום כל שינוי בכרטיס טיסה ידני.
2) כנ"ל לגבי ה checkin בארץ.
3) הגיוני שלא תמיד יהיה נציג אל על בשדות התעופה בחו"ל אך הכרחי שיהיה אחד בזמן הגעת טיסות של אל על לא יתכן שכולם יהיו עסוקים הטיסה יוצאת.
4) לא מצאתי באתר של אל על אפשרות לשלוח תלונות פרט למספר פקס סתמי.
5) תודה רבה ליהודית על העזרה בפתרון הבעיות וליווי עד לפתרונה.


עוגמת נפש סוג הנזק :
הפקת לקחים. פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דניאלה קינן גזית נציגת שם ותפקיד:
הפניה התקבלה ותעבור לנציג לטיפול תגובה:
יתקבל לאחר תחקיר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה