פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירבו להעלות אותנו למטוס תוך עיכובו ב 40 דקות כדי להוריד את מזוודותינו במקום להעלותינו ב 5 דקות נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
אמסטרדם סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגענו 4 ישראלים לטיסת אל על 338 לארץ 3 שעות לפני הטיסה והעברנו מזוודותינו בבידוק הביטחוני. לשער העליה למטוס הגענו 2 דקות לאחר שעת העליה למטוס, אז סירבו להעלות אותנו למטוס בטענה שאיחרנו ובמקום להכניס אותנו למטוס בתוך 5 דקות בוצע עיכוב של המטוס במשך 40 דקות כדי לאתר את המזוודות שלנו ולהוציא אותן. אז הסתבר לנו שבהולנד עברו יומיים קודם לשעון קיץ ואנחנו הגענו למעשה 2 דקות לאחר שעת ההמראה המתוכננת. לנו לא ברור היחס ואי ההבנה עם המצב ועיכוב המטוס ב 40 דקות כדי להוציא את המזוודות ולא לפתור את הבעיה ב 5 דקות על ידי העלתנו למטוס. שלא לדבר על הנזק הכספי ואוגמת הנפש שנגרמו לנו. כתבנו לאל על אך תחושתנו שהם במקום לפצות אותנו מתכסים בשמיכת הנהלים והכסת"ח.
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דניאלה קינן גזית נציגת שם ותפקיד:
פניה התקבלה תגובה:
תתקבל לאחר תחקיר - תוך 14 ימי עבודה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה