|
|
|
|
|
|
טעות משרד הפנים ברישום שם של ילד |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש נולד לי בן בשעה טובה.
מילאתי טפסים כמבוקש ניגשתי איתם למשרד הפנים ושלשלתי לתיבת הפניות כפי שנתבקשתי.
לבני שם ראון וכן שם שני.
את שניהם מילאתי באופן ברור בטופס.
הספחים החדש שקיבלנו אני ואישתי כללו רק את שמו של בני השני.
התלוננתי על כך ורק לאחר כ3 שבועות חזרה אליי מישהי בשם ריקי מאותה הלישכה ובקוצר רוח בלי לתת לי בכלל אפשרות לדבר הסבירה שעליי לבוא והפעם גם עם אשתי (!) כדי לחתום על טופס מחודש עם הפרטים הנכונים.
כל ההסברים שלי אליה שכבר ויתרתי על יום עבודה אחד לשם כך ושמילאתי טופס ברור עם שני השמות בצורה ברורה, ושהטעות לא נפלה אצלי אלא אצלם לא עזרו לי.
הסברתי לה שאני לא מבין למה אני צריך לשלם על טעות שהם עשו ולמה עכשיו גם אשתי צריכה לפספס יום עבודה בגלל הטעות שלהם (!).
אני חושב שצריכים יותר מאמץ בשביל למצוא פיתרון אחר שימנע מאיתנו טירחה חוזרת.
מי שטעה הוא זה שצריך לטרוח על תיקון הטעות ולא להיפך.
אני רוצה להלין גם על יחס בוטה צעקני שלא נותן מקום לדבר ולא קשוב ופתוח לנסות להקשיב או להבין.
היחס הזה מבטא בעיניי בדיוק את היחס הכולל בכל מה שקשור לשירות במשרד הפנים.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פתרון יצירתי ודרך אחרת לאמת את הזהות שלי גם לא ע"י חתימה מקורית בדיוק כפי שבנקים וחברות אשראי יודעים לעשות בשעת הצורך. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
משרד הפנים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|