פרטי התלונה

תלונות משרד הפנים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד הפניםשעות פתיחה משרד הפנים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קושי רב בקבלת שירות בסיסי לאזרח בסניף באר שבע נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ניסיתי להיות אזרחית ממושמעת ולהיענות לקריאת משרד הפנים להוציא דרכון חכם ביומטרי עוד בטרם התקבלה החלטה לגבי כלל הציבור.
לצורך כך נכנסו לאתר בשביל למלא טפסים ולשלם.

הסבל התחיל כבר בשלב זה. אני ובעלי בילינו מספר שעות במשך מספר ימים והצלחנו לשלם רק עבור דרכון אחד - כלומר, רק לדרכון אחד הספיקה הסבלנות. האתר פועל בצורה לא תקינה ונופל כול כמה דקות.
התעללות היא המילה היחידה שיכולה לתאר את איכות השירות באתר האינטרנט.
אך זה היה מבוא בלבד.

ביום ב' יצאתי מהעבודה שעה לפני הזמן בכדי להספיק להגיע לסניף בשעות הפתיחה. משרד הפנים משרת את האנשים העובדים רק במשך בערך 3 שעות בשבוע כאשר הוא פתוח עד 17.00. שאר שעות הפתיחה הן לאלה שלא עובדים או לאלה שמוכנים להפסיד שעות עבודה - כמובן על חשבונם
כך בנוסף ל 195 ש"ח עבור חידוש הדרכון אמור משלם המיסים גם להוסיף את עלות שעות העבודה שלו - העיקר שיהיה נוח לעובדי המשרד.

הגעתי בשעה 16. היו לפני בתור 50 איש. פעלו רק 3 או 4 עמדות קבלה.
במשך 40 דקות שביליתי בעולם ההמתנה קיבלו שירות 9 אנשים.
היה לגמרי ברור שבשביל לקבל את הדרכון המחודש אאלץ להמתין שעות ונותרו 40 דקות עד הסגירה. ברור שוויתרתי על התענוג ועזבתי עם ידיים ריקות.

הנפקת מסמכים ביומטריים היא כרגע לא חובה. מצד שני, המדינה מעודדת את האזרחים להשתתף במהלך העברה לתעודות חכמות.
בפועל ההפך הוא נכון.זה שבא פיזית לסניף בשביל לחדש דרכון ולהנפיק דרקון ביומטרי- נענש קשות.

להלן מספר שאלות להנהלת סניף משרד הפנים באר שבע בקירית הממשלה:

אם העומס בחידוש הדרכונים צפוי עקב המבצע שעליו הכריזו המשרד - מדוע לא להתארגן בהתאם? מדוע לא להציב בשעות אחר הצהריים יותר פקידים? למשל, למה לא להשאיר פקידה אחת במודיעין - אפילו שלשניה יהיה יותר משעמם- ולתת לה להנפיק דרכונים לאנשים שכבר שילמו עבורם באינטרנט? או מה יקרה אם בעוד יום בשבוע יעבדו אחר צהריים?
ואם כבר יש אי סדר שכזה - למה לא להדריך את העובדים לפחות להיות יותר נחמדים? לפחות שלא יגידו " וזה עוד טוב!". או שלא יכניסו את המכרים או קרובי משפחה בלי תור ולעיני כול 50 הממתינים.
או לכול הפחות - למה לא לדאוג לתאורה ואיוורור בתוך העולם?
מנהל הסניף או כול מנהל אחר מוזמן לבקר בעולם קבלת קהל באופן אישי - כך לא יהיו ספקות בכך שכול הטענות שלי נכונות.

הוא גם מוזמן לזכור שהשירות שאנחנו מתחננים לקבל הוא לא בהתנדבות - אנחנו גם משלמים עבורו?

נזק כספי סוג הנזק :

משרד הפנים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה