פרטי התלונה

תלונות משרד הפנים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד הפניםשעות פתיחה משרד הפנים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיפקוד לקוי של האתר -גם לא עובד גם לוקח ממך כסף בלי שתדע וגם לא ממהר להחזיר נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונתי מספר 106839 מאתמול, היום התגלתה התפתחות נוספת לשרשרת ההתעללות. הסתבר שכאשר האתר "נפל" והוציא הודעה על השגיה, חויב כרטיס האשראי בסכום נכבד של 195 ש"ח וכך קרה פעמיים!.שום הודעה על החיוב לא יצאה אף פעם אחת. כלל לא ידענו שבצענו תשלום כול error" עלה לנו 195 ש"ח והטעות לא היתה שלנו!.
כאשר פנינו בטלפון לרשות האוכלוסין קיבלנו הנחיה לפנות בכתב וגם תשובה ש " זה קורה, אין מה לעשות". בתגובה למכתבינו נדהמנו לדעת כי הכסף יוחזר תוך 3 (!!!) חודשים.
"כך כתוב באתר", צויין במכתב של אושרת בן עזרא ממחלקת ביקורת בחשבות.
אך לא כתוב באתר שתהליך התשלום יתבצע בסתר ובלי שום סימן נראה לעין של המשלם. לא כתוב באתר ש הוא לא תקין ואים תחליט לסמוך על אתר של משרד ממשלתי ותתן לו את פרטי כרטיס האשראי שלך - הוא יעשה בו שימוש ללא רשותך וללא ידעתך. ובמקום לתקן את הנזק - המשרד יחזיק את כספיך במשך 3 חודשים.

בנוסף להפסד שעות עבודה ולעובדה שלא קיבלנו דר

כון ביומטרי ולא חידשנו דרכון רגיל עקב עומס ואי סדר - גם נתנו הלואה למשרד הפנים.
שערורייה של ממש.
אסור להשתמש באתר של משרד הפנים. הם מבטיחים הנחה על תשלום באינטרנט ובפעול זה עולה יותר יקר ממחיר רגיל .
לא יאומן שמדובר במשרד ממשלתי.
בקיוסק שכונתי נוהגים ביתר הגינות ללקוחות.
כספי סוג הנזק :

משרד הפנים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה