שירות לקוי |
נושא התלונה: |
אלמוג צליל |
שם/כינוי: |
יום חמישי 23 יולי 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
בית שמש |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הגעתי לפני כשבועיים לחדש דרכון .הדרכון הגיע והכל בסדר .באותו מעמד ,הפקידה הציעה לי להוציא ת.ז ביומטרית ללא תוספת תשלום .ביקשתי שישלחו בדואר עם הדרכון ונעניתי בסירוב .שאלתי אם בעת האיסוף אצטרך שוב להמתין בתור ,נאמר לי שלא!!!!!!! שוב הגעתי, חמישים איש לפניי, אין קופה מהירה, אין מנהל בסניף, ואין עם מי לדבר. המינימום זה שהעובדים כאן לא יתנו מידע כוזב!! ואולי אם ניתן כזה שינסו להיות אנושיים. יש פה שניים מתוך ארבעה פקידים ( בפועל יש שלושה אבל אחת מטיילת ללא הרף ולא נמצאת בעמדה). זה לא העיקר לפתוח סניף חדש ונוצץ. .השירות לפני הכל.
|
זלזול ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
התנצלות .ואולי שיפור השירות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|