פרטי התלונה

תלונות משרד הפנים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד הפניםשעות פתיחה משרד הפנים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אלמוג  צליל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏23 ‏יולי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
בית שמש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי לפני כשבועיים לחדש דרכון .הדרכון הגיע והכל בסדר .באותו מעמד ,הפקידה הציעה לי להוציא ת.ז ביומטרית ללא תוספת תשלום .ביקשתי שישלחו בדואר עם הדרכון ונעניתי בסירוב .שאלתי אם בעת האיסוף אצטרך שוב להמתין בתור ,נאמר לי שלא!!!!!!! שוב הגעתי, חמישים איש לפניי, אין קופה מהירה, אין מנהל בסניף, ואין עם מי לדבר. המינימום זה שהעובדים כאן לא יתנו מידע כוזב!! ואולי אם ניתן כזה שינסו להיות אנושיים. יש פה שניים מתוך ארבעה פקידים ( בפועל יש שלושה אבל אחת מטיילת ללא הרף ולא נמצאת בעמדה). זה לא העיקר לפתוח סניף חדש ונוצץ. .השירות לפני הכל.
זלזול ועוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות .ואולי שיפור השירות. פתרון נדרש :

משרד הפנים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה