פרטי התלונה

תלונות משרד הפנים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד הפניםשעות פתיחה משרד הפנים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עדכון פרטים לחברתי בנושא דתה . נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני וחברתי הולכים להתחתן עוד כחודשיים , היום התקשרו אליי מהמועצה הדתית בראשון לציון והודיעו לי שיש תקלה טכנית במשרד הפנים שלפיה אין ציון לדתה של חברתי .התקשרתי לשירות של משרד הפנים הארצי *3450 והסברתי להם את הנושא שלא היה מובן לי מכיוון שבת.ז. שלה מופיע לאום יהודי וגם אצלהם במערכת מופיע שהלאום הוא יהודי כמו כן הלאום והדת של אימה גם כן מופיע כיהודי , לכן ביקשתי שידאגו לתקן את הטעות , הם אמרו לי שאין אפשרות והיא חייבת לגשת בעצמה למשרד הפנים .
הצעתי להם שאני אעביר לידם במייל או פקס את ת.ז. שלה , את תעודת הלידה שלה והכתובה של הוריה .
אך הנציגה אמרה לי שאין אפשרות לעשות זאת טלפוני , הסברתי לנציגה שזוהי פעולה פשוטה מאוד שניתן לפתורה בטלפון , אני כיום עובד ב- 2 עבודות וחברתי כרגע בתקופת מבחנים , אין לנו זמן להתעסק עם זה .
הנציגה החלה לצחוק עליי ולהעליב אותי , ואמרה לי שהיא ביצעה את זה ושניה אחרי זה אמרה "סתם, נראה לך אמרתי לך שאני לא עושה את זה" , אז ביקשתי את הממונה עליה והיא אמרה לי שהיא לא מעבירה את הממונה ושאני "אחפש" וניתקה לי .
לאחר מכן התקשרתי שוב ע"מ לקבל נציגה אחרת ושוב נפלתי על אותה נציגה במקרה , שאמרה לי "לך לעזאזל" וניתקה לי שוב .
התקשרתי שוב והגעתי לנציגה אחרת שממנה ביקשתי את הטלפון של מחלקת התלונות שלהם ,היא שאלה למה , שוב הסברתי לה הכל , היא אמרה לי שאין בעיה ומיד ניתקה לי .
בפעם הרביעית התקשרתי שוב והפעם ענתה לי נציגה שלישית שהייתה יותר נחמדה וניסתה לעזור לי אך ללא הועיל , ואמרה לי שהממונה שלה לא אוהבת לדבר עם אנשים , ונתנה לי את הטל' של מחלקת התלונות שהוא: 026294707
חיכיתי כמעט שעה למענה במחלקת התלונות אך ללא הועיל .
עלבון סוג הנזק :
עדכון דתה של חברתי במערכת של משרד הפנים , בלי הצור פתרון נדרש :

משרד הפנים שירות לקוחות

, תגובה:
נחמה פלוגה מרכז פניות שם ותפקיד:
העברתי למח פניות צבור מינהל אוכלוסין.-למענה תגובה:
דומני שהגברת יכולה גם לבקש תמצית מירשם האוכלוסין ולבקש ציון הדת שלה.
ניתן לברר במרכז שירות ומידע 3450*שלוחה 2 למוקדנית
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה