פרטי התלונה

תלונות משרד הפנים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד הפניםשעות פתיחה משרד הפנים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא הוגן ואיטי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לרגל חתונתי המשפחה הזמינה דודים מחול. על מנת להוציא אישור כניסה לארץ
נגשתי ב- 30.10.2005 למשרד הפנים בבאר שבע. ביום הראשון קיבלתי שירות מוטעה למקום הלא נכון. ביום השני חזרתי בשעה 8:00 ונאמר שאין סיכוי לקבל שירות בגלל חוסר בתורים. ביום 1.11.2005 הגעתי בשעה 6:00 על מנת לרשום את עצמי ברשימה ניידת וחיכיתי עד 8:00. הייתי מספר 611 והיו פעילות רק 2 עמדות. כמות האנשים היתה עדירה. לאחר חצי שעה נאמר ע"י האחראיים שאחת העמדות עוברת לטיפול במקרים דחופים ומהירים.
אני לא יודעת מה זה מקרה דחוף, אבל מה שבטוח זה לא היה מהיר (25-30 דקות לכל איש), זה היה לפי מכרים וחיוכים.
וכך חיכיתי עד שעה 12:00 (6 שעות) עד שתורי הגיע סוף-סוף.
מעניין מה קרה עם הרבים שהיו אחרי...
תוך כדי פניתי לאחראי והתשובה שהיתה לו לומר היא:
תפני לשר הפנים, זה מה שיש!!!!!!!
אני מאוד מקווה שמישהו מהאחראים לנושא מדפדף וקורא תלונות אלו ומנסה לשנות את המצב האבסורדי הקיים במדינת ישראל בשנות ה-2000 בנגב המתרחב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחליף את האחראיים ולהוסיף כח אדם. פתרון נדרש :

משרד הפנים שירות לקוחות

, תגובה:
נחמה פלוגה זכריה מרכז שם ותפקיד:
על הפונה לציין מס זהות ואעביר למח פניות/תלונות ציבור במינהל אוכלוסין.תודה תגובה:
מס זהות נדרש ! פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה