|
|
|
|
|
|
אין מענה |
נושא התלונה: |
יום שני 22 ינואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ראשון לציון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
החל מיום ה- 22.1.07 - משעה 08:30 ועד היום ה- 25.1.07 בשעות הצהריים החלו נסיונות ליצור קשר עם מחלקת אשרות שהייה לעובדים זרים אך ללא מענה - לקו אליו חייגתי היה ללא מענה או צליל תפוס אין סופי. בעבר כאשר הגעתי למקום הוסבר לי שאין צורך להגיע פיזית אלא להתקשר ולסדר את הנושא בטלפון. הדבר אינו ניתן מכיוון שאין מענה, גם לא קיימת אפשרות להשארת הודעה.
דבר זה מקשה, מסרבל ויוצר עיקוב בקבלת אישור שהייה לעובד זר שנמצא ברשותי.
|
|
|
|
|
|
|
|
משרד הפנים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|