פרטי התלונה

תלונות משרד הפנים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד הפניםשעות פתיחה משרד הפנים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי, אי התאמה בין היחידות השונות, אטימות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' מוהליבר פתח תיקוה כתובת:
פתח תיקוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאימי בת ה-90 אבד ספח תעודת הזהות. התקשרתי למרכז המידע הארצי של משרד הפנים - 3450*, ושאלתי מה עלי לעשות. נאמר לי שעלי לגשת לסניף משרד הפנים במקום מגוריה (פת תיקוה) עם תעודת הזהות שלה ושלי, ולמלא את הטופס המתאים שינתן לי בסניף.
שאלתי בפרוש (מספר פעמים) האם עלי להביא גם את אימי לסניף או שלצורך קבלת הספח אני יכול להגיע לבד עם 2 תעודות הזהות.
נאמר לי במפורש שאין צורך להביא את אימי, וכי אני יכול להגיע לבד. ליתר ביטחון נציגת השירות שאלה את הממונה עליה, וגם הממונה השיבה כי אין צורך להביא את אימי לסניף בפ"ת.
שמח וטוב לב הגעתי באמצע יום העבודה לסניף בפ"ת, ושם נאמר לי כי לצורך קבלת הספח עלי להביא את אימי. כמובן שתגובתי לפרט השולי הנ"ל לא הייתה נלהבת במיוחד. לא עזרו טענותי והסברי על המידע הסותר שקיבלתי ממרכז המידע. גם מנהלת הסניף לא התרשמה במיוחד מהמידע הסותר, וסרבה להצעתי להתקשר בנוכחותה שוב למרכז המידע מהטלפון הנייד שלי.
ככל שגבר התיסכול שלי, כך גברו חוסר הנימוס, האטימות והסירוב המוחלט לעזור, הן של הפקידה והן של המנהלת שלה. כמובן שאת הספח לא קיבלתי.
תיאום בין היחידות השונות של משרד הפנים בכל הקשור לנהלים ולמסירת מידע לציבור. נכונות של עובדי הסניף ליטול אחריות במקרים בהם המשרד אשם ב"טרטור" האזרח, כולל ביצוע פעולות לפנים משורת הדין. במקרה שלי, מתן הספח גם ללא נוכחותה של אימי בת ה-90. פתרון נדרש :

משרד הפנים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה