זמינות מידע |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בנסיון לחסוך מעצמי הגעה ללשכת משרד הפנים, ניסיתי לקבל שירות טופס ומידע לצורך שינויי מען מגורים דרך האינטרנט. התברר כחווייה אומללה ומורטת עצבים. מעבר לחוסר הנגישות שבהצגת המידע ותוכנת החיפוש חסרת התועלת שמעמידים לרשותך, לאחר שכבר הגעתי למקום הנכון, כשלים טכנים בפתיחת המסמך והדפסתו (אירעה שגיאה בדף) ייאשו אותי סופית. בנסיון אחרון, הרמתי טלפון, ע"מ לדווח על התקלות. כמובן שאחרי חצי שעה של המתנה (כל העמדות תפוסות), טרקתי בזעם. ממשל זמין אה?!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לחכות שהשר שטרית יעבור דירה ולהעביר אותו את הגיהנום של משרדו, תמיכה טכנית אמיתית והעסקת מרכזניות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|