פרטי התלונה

תלונות משרד הפנים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד הפניםשעות פתיחה משרד הפנים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר ולא מתחשב של מנהל סניף משרד הפנים בחדרה נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על יחס המזלזל של מנהל סניף משרד הפנים בחדרה משה חזות.
אני ואישתי הגענו למשרד הפנים על מנת להזמין דרכון לתינוק שלנו שהוא בן 3 שבועות. קבלנו מספר 687 ופועל היה 620 67 לפנינו , עם תינוק קטן שלא מזמן נולד שנוכחתו חובה... מחכים בשביל תהליך שלוקח פחות מ 3 דקות , פנינו למנהל משה חזות על מנת שיעזור לנו, קיבלנו אטימות וחוסר שיקול דעת מוחלט, במקום לעזור הבן אדם במהלך היום מצא זמן ללכת לשומר שעומד בדלת ולהזכיר לו כמה פעמים "בחמש וחצי אתה סוגר! על הדקה" מזל שלנו היה שחייל שהיה בתור לפנינו ויתר על מספר שלו למענינו שמספרו היה 640 קידם אותנו בתור למרות שעדיין הינו צריכים לחכות בתור כ- 40 דקות עם תינוק שבוכה ולבסוף התיישבנו אצל פקידה שאפילו לא הביטה על תינוק שגררנו כי נוכחתו "חובה" כל התהליך לקח 2 דקות כולל התשלום.
זה לא הפעם הראשונה שאנו נתקלים באטימות וחוסר יחס ממשה חזות
אם נוכחות התינוק חובה כדי להזמין לו דרכון אז לפחות שיעשו את עבודה והיביטו אליו, כמו כן מנהל סניף יכל היה לעזור במקרים כאלו וצריך לעזור כמו לעשות את טיפול בהורים שגוררים את תינוקות שלהם בגלל שחובה, בעמדה מהירה! ההרגשה שאני ואישתי קבלנו ממנהל הסניף היא... שאין למי לפנות כדי להתלונן יחס שלו והוא יכול להרשות לעצמו הכל.

עלבון סוג הנזק :

משרד הפנים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה