|
|
|
|
|
|
בלתי אפשרי להזמין תור לאשרה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 21 מרץ 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
במשך שבוע בלתי אפשרי לקבל מענה טלפוני. אני מנסה כל 10 דקות כל יום בין השעות 13-15 וכל פעם צריך לשמוע את ההודעה ואז מנתקים עליך את הטלפון. למה אי אפשר לעשות מערכת כמו בבנקים שאומרת לך באיזה מקום אתה בתור ואז אפשר להמתין. אני מוכן להמתין גם חצי שעה אבל שיענו בסוף. אגב - גם פקס ששלחתי לא נענה ! כמו כן יש לציין שבפעם הקודמת שהגעתי לקבוע תור תיבת השירות לקביעת תורים בתוך המחלקה היתה מלאה ולא ניתן להכניס אליה יותר בקשות - מה גם שנראה שהן לא נקראות בכלל !
|
דרוש פתרון מיידי לנושא קביעת תורים - בלתי אפשרי להגיע כל פעם ולחכות בתור 3 שעות רק כדי לקבוע תור !!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
משרד הפנים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|