פרטי התלונה

תלונות משרד הפנים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד הפניםשעות פתיחה משרד הפנים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משרד הפנים מחלקת אשרות נושא התלונה:
‏יום שני ‏04 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הטיפול בנושא אשרות וויזות לטיפול סיעודי הוא מורכב ומסובך. להסדרת האשרה מידי שנה ולעיתים בטווחים קצרים יותר חובה להסדיר תור. ניתן להזמין תור טלפונית רק בין 13:00 ל- 15:00 (בשעות הבוקר הטלפון מצלצל ללא מענה ואין הנחיה שהמענה הוא רק בשעות מוגבלות! מה יקרה אם יהיה מענה קולי שיסביר למחפשים את ההסדר????) או באמצעות פקס. בשעות היעודות אין מענה בלשכה. אני מחייגת זה היום השני משעה 13:00 לשווא. המערכת מנתקת את המתקשר לאחר שני "מעגלי חיוג" הסיוט חוזר כל פעם מחדש. (לאחר הפסקה קלה לכתיבה אני ממשיכה....)
תחושת טמטום. ייייאאאאוווווששששש סוג הנזק :
התייחסות ראויה לאזרחים הזכאים והמממנים את כל הפונקציונרים והעובדים. בנית מערך מתאים לתפקיד אותה ממלאה הלשכה. עניין של ניהול. פתרון נדרש :

משרד הפנים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה