פרטי התלונה

תלונות משרד הפנים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד הפניםשעות פתיחה משרד הפנים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול קלוקל של פקידים במשרד הפנים בירושלים נושא התלונה:
זרביב מיסטריאל שני שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
שלומציון המלכה 1 כתובת:
משרד הפנים ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-31 באוגוסט אני ובעלי הלכנו לסניף של משרד הפנים בירושלים כדי לשנות סטאטוס אישי (מרווק/ה לנשוי/ה) וכדי לשנות את שם המשפחה.
כשהגענו לשם (בערך ב-14 וחצי) היה תור ארוך ומתפתל בחוץ בגלל שאנשי האבטחה הכניסו אנשים לאט כדי שלא יווצר עומס בתוך הסניף. אבל לא על זה אני מרכזת את התלונה. ד"א חיכינו בחוץ למעלה מ-40 דקות.
אחרי שנכנסנו וקבלנו מספר, פקידת הקבלה בדקה אצלה במחשב ואמרה שיש לי דרכון בתוקף ואני לא יכולה לשנות את שם המשפחה שלי בעקבות כך. גם אחרי שאמרתי לה שלא יכול להיות שהוא בתוקף כי לא טסתי כבר 10 שנים וגם לא חידשתי אותו היא עמדה על שלה והתעצבנה שאני לא מאמינה לה. בבדיקה מקיפה בבית גיליתי את הדרכון הישן שתקף עד 2006 ולא כל זכר לדרכון מתוקף שאמור להיות בתוקף עד 2012 כמו שהפקידה אמרה.
אחרי שהלכנו לסניף אחר בחולון וקיבלנו שירות מצויין, גיליתי שבאמת אין לי שום דרכון בתוקף. אותה פקידה התנהגה אלינו בזילות, השירות היה קלוקל והיה פשוט תחושה רעה שלא רוצים בכלל לתת לך שירות.
על הביקור ההוא בסניף בזבזנו דלק, חניה והמון זמן עבודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביצוע רפורמה במשרדי הפנים שנותנים שירות - גם שעות פתיחה יותר נורמליות (למה רק 3 שעות ביום??) וגם שירות אנושי ונחמד כמו שקיבלנו בסניף בחולון פתרון נדרש :

משרד הפנים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה