פרטי התלונה

תלונות משרד הפנים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד הפניםשעות פתיחה משרד הפנים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נציגי המידע מזלזלים בשאלות האזרחים נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מוקד מידע של פנקס הבוחרים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום

פניתי למוקד המידע של פנקס הבוחרים

לאחר שבתחילת החודש עידכנתי את כתובתי במרשם האוכלוסין.

כאשר הבחנתי כי המענה הממוחשב נותן תשובה לא מעודכנת על מיקום ההצבעה שלי, פניתי למוקד האנושי על מנת לוודא מתי אוכל לשמוע על מקום ההצבעה המעודכן.

כאשר הסברתי את המצב לנציג ושאלתי מתי אוכל לקבל את המידע המעודכן, אמר לי לפנות למשרד הפנים ולעדכן את הכתובת. אמרתי לו מספר פעמים שהכתובת עודכנה ואני רק שואלת מתי אוכל לקבל מידע לגבי מיקום הקלפי בו אצביע והוא ענה: כשיעודכן. מתי זה יקרה? לא ידע לענות שאלתי למתי הוא מעודכן עכשיו והוא ענה לי : לא יודע באדישות. שאלתי שוב אתה לא יודע למתי נכונים הנתונים שהמאגר נותן, והוא אמר לא בחוסר אכפתיות.
אז ככה הם אמורים לתת מידע לבוחרים? מקום ההצבעה שמעודכן לי כרגע הוא רמת הגולן מקום ההצבעה שאמור להתעדכן הוא רמת גן. אתם מבינים למה חשוב לי לדעת מראש איפה אוכל להצביע? לפחות שיהיה מישהו שיגיד איך ניתן לוודא שאקבל את זכות ההצבעה במקום בו הכתובת שלי מעודכנת בתעודת הזהות
חוסר יכולת לקבל מידע סוג הנזק :
קבלת מידע אמין על מנת שאוכל לדעת שאכן אני יכולה להצביע בכתובת המעודכנת פתרון נדרש :

משרד הפנים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה