|
|
|
|
|
|
שרות לקוחות |
נושא התלונה: |
נגבי דקלה |
שם/כינוי: |
יום ראשון 10 פברואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
קניון גני אביב |
כתובת: |
דואר גני אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום. אני גרה בגני אביב לוד.מבקשת לדעת אם יש סיכוי לשיפור השרות האיטי והלקוי בסניף גני אביב.הסניף קטן -בגודל חדרון.אין מקום לשבת או לעמוד.התור לקבלת שרות -עם כל הרצון הטוב של הפקידות-הוא עצום.בקיץ התור עד אמצע הרחוב בשמש ובחום.ובחורף נדחפים ודוחפים כשיש גשם.אין שם מקום .ויש שני מושבים להמתנה. המצב יוצר עימותים ומריבות וכעסים שנופלים בסוף על הפקידות.השכונה גדלה מבחינת מספר הנזקקים לשרותי הודאר.
|
עומת נפש ואיחור בתשלומים |
סוג הנזק : |
לפתוח בשכונה סניף רחב וגדול יותר או להאריך בימים מסוימים את שעות קבלת קהל בפרט בימים שיש עומס גדול וזאת אפשר לבדוק בסניף. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
משרד הפנים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|