דרכון |
נושא התלונה: |
יום רביעי 12 יוני 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
קרית אתא |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני,דנה דרזי, תושבת קרית אתא כבר 22 שנים. הגעתי בתאריך 12.06.13 לשלוחה של משרד הפנים בקרית אתא כדי לקבל שירות המגיע לכל האזרחים מהפקיד של משרד הפנים.
ראשית, זאת לא פעם הראשונה שאני מגיעה לסניף הזה של משרד הפנים ופוגשת שם הרבה אנשים לא מרוצים מהיחס של הפקיד, ששמו בועז. צורת הדיבור שלו והיחס כלפי הלקוחות הוא פשוט לא הולם.
במקום אין שלטים עם תעריפים של כל פעולה שצריכים לעשות.
אנשים צריכים להגיע למקום מספר פעמים על מנת לבצע פעולות פשוטות,כגון: הנפקת דרכונים או תעודות זהות. הפקיד אף פעם לא מסביר ברור מה צריכים להביא כדי לסיים את הכל בפעם אחת.
ועכשיו לעיניין האישי. נגשתי למקום עם בני, בן ה16, כדי להעריך לו דרכון או לעשות דרכון חדש לפי הצורך, כש נכנסנו פנימה לחדר, הפקיד ביקש להראות לו את התעודת הזהות שלי, ברגע שהגשתי לו אותה, נאמר לי שאני צריכה להחליפה, כי היא פגה תוקף(ת.ז. משנת 1994) ושבלי זה הוא לא מוכן להתקדם. בחיים לא שמעתי על זה שגם לת.ז. יש תוקף ולכן פניתי בטלפון למשרד הפנים הארצי ושם נאמר לי שאין דבר כזה תוקף של ת.ז. אסביר גם שת. ז. שלי נשמרה טוב, רואים את כל האותיות וגם את התמונה כמו שצריך, אבל האדון לא היה מוכן לשמוע, אמר שבלי ת.ז. חדשה הוא לא יעשה לנו דרכון. בקשתי ממנו להראות לי מסמך של משרד הפנים שבו כתוב מה שהוא על התוקף של ת.ז -כמובן שלא היה לו כלום.
אני יצאתי משם עם תחושה לא נעימה ולא היה גם למי לפנות כדי לקבל תשובות.
אני מקווה מאוד שהעיניין יבדק ושתשלחו למקום בודק מטעם משרד הפנים, כדי לראת מה מתרחש שם.
תודה מראש
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
1. להחליף את הפקיד,2. שלטים המתאים למקום עם תעריפים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|