פרטי התלונה

תלונות הולידיי אין

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות והתייחסות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
כהן גילי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏23 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
החוף הצפוני אילת כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון בתאריך ה- 23/07/06 הגענו אני וחברי למלון הולידיי אין אקספרס לאחר שהזמנו חדר מראש ושילמנו את התשלום המלא במזומן מראש.
לאחר שקיבלנו את החדר בשעה 12:30 בצהריים אשר הזמנו, נתקלנו בבעיה בדלת המרפסת שבחדר, התקשרנו לדלפק הקבלה והסברנו לפקידת הקבלה את מהות הבעיה נאמר שבתוך כ-20 דקות יגיע איש התחזוקה ויתקן את הנ"ל. איש התחזוקה הגיע רק כעבור שעה ולשאלתינו מדוע לקח לו יותר מ-20 דקות להגיע הוא אמר "מה אני עובד אצלכם הייתי משאיר אותכם ככה עד הערב" שמו של העובד אשר עבד באותה משמרת הוא "ניסים". לאחר מכן התלוננו אצל מנהלת שירות הלקוחות בשם "ניקה" ונאמר לנו שהעניין יטופל ואכן הצדיקה אותנו במקרה הנ"ל.
ביום רביעי בתאריך ה-26/07/06 באותו שבוע נתקלנו בבעית סתימה בכיור אשר באמבטיה ואכן התקשרנו שוב לדלפק הקבלה על מנת שישלחו איש תחזוקה בכדי לטפל בנושא. ושוב הגיע איש התחזוקה "ניסים" והתחיל לטפל בבעיה ואז לפתע עזב את עבודתו, לשאלתינו מדוע אינו ממשיך ומתקן את הסתימה החל לכעוס ולדבר בגסות ובזילזול והתנשאות ואמר "מה אני צריך לנקות את החרא שלכם לי יש זמן". לאחר זמן קצר מאוד ירדנו לדלפק הקבלה בכדי לדבר שוב עם המנהלת "ניקה" אמרה שהנושא יטופל. לאחר שיצאנו ממשרד המנהלת ראינו את "ניסים" איש התחזוקה "הנחמד" מטייל בלובי ואוכל לו גלידה בעוד אנו ממתינים שיתקן את הסתימה בחדרינו מאחר ואנו רצינו להתקלח ולהיכנס לנוחיות.
רואים אנו זאת בחומרה מאחר ואנו מצפים לקבל שירות אדיב ואכפתי בעבור התשלום אשר שילמנו במיטב כספנו.
מאחר ותלונתינו למנהלת המלון לא טופלה ואיש התחזוקה המשיך להתנהג כפי שהתנהג אנו מעוניינים לקבל פיצוי הולם שם לא כן נאלץ לפנות לערכאות משפטיות אשר ידונו בנושא.
לטיפולכם המסור בהקדם אודה
עוגמת נפש,עלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

הולידיי אין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה