פרטי התלונה

תלונות הולידיי אין

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמת אירוח נמוכה ביותר ושהות כלל לא נעימה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת כתובת:
הולידיי אין אקספרס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בין התאריכים 10.08.06-13.08.06 התארחנו במלונכם. השהות במלון זה הייתה לא נעימה לחלוטין ומלאה בתקלות מצד עובדי המלון ובטרוניות מצידנו, מתחילתה ועד סופה.

קבלת החדרים - הובטח לנו כי החדרים ימסרו עד השעה 15:00, אך כשהגענו למלון בשעה זו, ואף לאחר המתנה ארוכה בתור לקבלת השירות בדלפק הקבלה, נאמר לנו כי עלינו להמתין זמן נוסף כיוון שהחדר טרם הוכן וכי עלינו לבדוק שוב כעבור חצי שעה. בשעה 16:00 ניגשנו שוב לקבלה על מנת לבדוק האם כבר ניתן לקבל את החדר, אך שוב נענינו בשלילה ושוב נאמר לנו לנסות שוב בעוד כחצי שעה. יש לציין כי זכינו ליחס מאוד לא אדיב, בלשון המעטה, מפקידת הקבלה. לאחר זמן המתנה ארוך וממושך, נשלחנו לדבר עם המנהלת התורנית. רק לאחר שיחה עמה קיבלנו חדר, וזאת באיחור של שעה וחצי (!!!). בנוסף, לא היה זה החדר הפונה לבריכה, כפי שהזמנו מראש, כי אם חדר הפונה לשדה התעופה. נאלצנו לקחת את החדר הנ"ל על מנת לא להתעכב זמן נוסף בציפייה לחדר המיועד.
פינוי החדרים - כאשר עשינו את ההזמנה לשהות במלון בטלפון, נאמר לנו ששעת פינוי החדרים היא 13:00. אך בפועל, כשהגענו למלון, נאמר לנו שעלינו לפנות את החדר כבר בשעה 11:00. חוסר תיאום משווע שכזה גרר אחריו חוסר נעימות ושיבוש לוח הזמנים והתכנון שלנו לגבי השהות שלנו באילת. גם כאן, זכינו ליחס מזלזל ולא הולם מפקידת הקבלה, כאשר פנינו אליה בבעיה זו.
החדרים - החדר שהתקבל לא היה מיועד לארבעה, אלא חדר זוגי שהוסב לחדר לארבעה על ידי הוצאת הציוד והוספת מיטה זוגית. הובטח לנו חדר מאובזר ובפועל הוא לא היה כזה - לא היו בחדר מקרר, קומקום חשמלי, ואף לא שלט לטלוויזיה (נאמר לנו שאין שלט לטלוויזיה) ולא טלפון (שהובא לחדרינו לאחר מספר פניות לקבלה), לא סיפקו לנו סבון ובמתקן של השמפו היו מים. כמו כן, היו חסרות כריות, שמיכות, מגבות וציוד נוסף שנאלצנו לבקש מספר פעמים ורק לאחר זמן רב יחסית זכינו לקבלם. בחדר שרר באופן תמידי ריח נוראי ונאלצנו לשהות בו עם חלון פתוח ולתת לשרב הכבד של אוגוסט להיכנס. כפתור ההפעלה של המזגן היה שבור והפעלתו סיכנה אותנו בהתחשמלות. המקלחון לא נסגר לגמרי ולאחר כל רחצה, חדר האמבטיה היה מוצף ונאלצנו לספוג את המים במגבות. כמו כן, הייתה סתימה במקלחון והמים לא ירדו באופן מלא, כך שבכל רחצה עמדנו בתוך שלולית עמוקה, חוויה לא נעימה, לכל הדעות! במהלך כל השהות שלנו רק פעם אחת הגיעה לחדרנו חדרנית וגם אז, רק החליפה מגבות וסידרה את המיטות, בלי להחליף מצעים כלל (שהיו קרועים!).
מרחק - בעת ההזמנה נאמר לנו כי המלון ממוקם דקות ספורות ממרכז הקניות וחוף הים, דבר שהסתבר כי אינו נכון כלל וכלל! עקב החום הכבד ובעיה בריאותית של אחת מאיתנו, נאלצנו לנסוע לכל מקום ברכב, דבר שהיה מלווה בהוצאות דלק וחניה.
רעש - במשך כל שלושת הלילות בהם לנו במלון, שעות השינה שלנו היו מעטות ביותר, זאת מפאת הרעש הנוראי שעשו שאר אורחי המלון הצעירים והקולניים. בגלל שקירות החדרים אינם אטומים לרעש, נאלצנו "לישון" כל לילה לצלילי שירים, צחוקים וצעקות רמות, בנוסף לרעש הבלתי נסבל של המטוסים שהגיע משדה התעופה הממוקם מול המלון.
ניקיון - המלון היה ממש לא נקי באופן קבוע. בדלי סיגריות, שאריות אוכל וכלים מלוכלכים היו פזורים על הרצפה במסדרונות ולכלוך ופירורים על שולחנות הלובי/חדר אוכל. ממש לא היה לנו נעים לאכול בסביבה מטונפת שכזו! כמו כן, הריח מהמעלית היה בלתי נסבל, בעיקר עקב אנשים שעישנו בה, ונאלצנו לרדת פעמים רבות במדרגות עקב כך.
אוכל - האוכל בחדר האוכל היה ברמה נמוכה מאוד, שלא הכרנו קודם לכן. הלחמניות היו יבשות, הירקות לא היו טריים ואף עלה מהם ריח לא נעים. מצרכים בסיסיים כמו: מלח, רוטב לסלט ומים חמים להכנת קפה או תה, היו חסרים ברוב ארוחות הבוקר, דבר שלא מתקבל על הדעת שיהיה בכל בית מלון כלשהו! כמובן, שהדבר גרם לתוספות של הוצאות כלכליות לא מתוכננת על אוכל. נוסף לכך, כמו שכבר הזכרנו, לא היה מקרר בחדר ולכן לא יכולנו לרכוש אוכל או שתייה מבחוץ ולאכסן אותם בחדר, שכן בחום הכבד זה היה מתחמם ומתקלקל תוך מספר שעות.
רמת השירות - היחס של פקידות הקבלה במלון היה מזלזל ולא הולם. עם כל פניה שפנינו אליהן הופנינו לאיש מקצוע אחר במלון. כאשר היה איחור בקבלת החדרים וכעסנו שזה לא בסדר, נענינו בתשובה: "אם יש לכן בעיה, תפנו למנהלת". לא הגיוני ולא סביר שפקידת הקבלה לא תהיה מסוגלת להתמודד עם תלונות וטענות של האורחים במלון ופשוט מסובבת את הגב, לא מתייחסת לדברינו ו"שולחת" אותנו למנהלת. כך היה גם כשהגענו להתלונן על הרעש בלילות, פשוט הופנינו לקב"ט של המלון בנימה מזלזלת ומשפילה ולא היה שום ניסיון לעזור לנו מצד פקידת הקבלה.

אירוע נוסף ש"חווינו" ושהיה לגמרי לא נעים הוא פתיחת דלת חדרנו ע"י אדם זר בשעה 07:00 בבוקר ביום האחרון לשהותנו במלון. כולנו התעוררנו בבהלה ולצערנו לא הספקנו לראות במי היה מדובר, ועד שהבנו מה קרה הוא פשוט נעלם. בעקבות תקרית זו, כשרצינו לצאת מהחדר לארוחת הבוקר, נאלצנו לקחת עימנו את כל דברי הערך שלנו (שכן לא הייתה בחדר כספת), מחשש שייגנבו.

ניתן לומר ששהות זו במלון "הולידיי אין אקספרס" באילת הייתה הראשונה ובהחלט האחרונה מבחינתנו. כאשר אנו יוצאות לחופשה בבית מלון ומשלמות עליה במיטב כספנו, מן הראוי שנקבל יחס טוב ואדיב ותנאי שהייה נוחים וסבירים, ולא כפי שקיבלנו בפועל. כל החופשה שלנו נהרסה בגלל כל אי הנעימויות המפורטות לעיל ובכלל לא נהנינו ונפשנו, שזוהי למעשה הייתה מטרת החופשה מלכתחילה.
הוצאות כלכליות מיותרות סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

הולידיי אין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה