פרטי התלונה

תלונות הולידיי אין

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מביש ופרסום שקרי של מלון הולידי אין בטבריה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
היי אתר תלונה,

שמי מיה קחלון- רזיאל, אבי חבר "Priority Club" (חבר מועדף, VIP) ברשת המלונות ואנחנו מתארחים במלונות הרשת זה שנים ומאוד מרוצים עד כה.
הייתי כבר עם בעלי במלון בת"א, חיפה ואילת. והוריי היו במס' מלונות ברשת בארץ וגם בחו"ל.

אבי (אברהם רזיאל ת"ז 043621432) ,תיאם לי ולמשפחתי (בעלי ושני ילדנו בני 5 ושנתיים) נופש של 5 ימים בהולידי אין בטבריה בין התאריכים 26/8/07- 30/8/07.
ביום ראשון 26/8/07 הגענו למלון המדובר בערך בשעה 14:00, בעת הקבלה במלון נאמר לנו כי החדר אינו מוכן ונצטרך להמתין מעט,
דבר שלא היווה בעיה כי המלון מודיע כי חדרים יתקבלו מהשעה 15:00. לצערי קבלת הפנים במלון היתה מתחת לכל ביקורת :אם זה לחנות הרחק
מהלובי, לקבל עגלה להביא את המזוודות (בעלי ואני נאלצנו לבקש מה" DOOR MAN" מס' פעמים עד שקבלנו את מבוקשנו), שתיה לאורחי המלון בהגיעם לא היתה והייתי במלונות אחרים בחיי ,כך שאני יודעת טיב קבלת פנים לאורחים אשר מגיעים- מה היא. כששאלתי היכן נמצאת הבריכה במלון?! כדי שנוכל להיות שם עד לקבלת החדר נאמר לי להפתעתי הרבה כי אין בריכה במלון וכי נצטרך ללכת ל"חמי טבריה" כדי לשהות בבריכה.
אני חייבת לציין כי באף פירסום של המלון לא נכתב כי אין בבריכה במלון וכי אורחי המלון צריכים ללכת כ- 10 - 15 דקות בחום של אוגוסט עם ילדים בני 5 ושנתיים. בפרסומים נכתב כי המלון נותן כניסה חינם לחמי טבריה - כצ'ופר לאורחיו !!! ולא כתחליף בריכה במלון.
כמובן שמיד ביקשתי לבטל את ההזמנה ונאצלנו לעבור בין מס' בתי מלון כדי למצוא חדר מהרגע להרגע. לא זאת בלבד שהיינו צריכים להטרטר עם הילדים והשעה היתה
כבר 15:00 וכולנו היינו כבר עייפים ומזיעים אלא שההזמנה במלון האחר עלתה לנו 1,200 ש"ח יותר מההזמנה במלונכם !
במקום לשלם 3,500 ש"ח עבור החבילה נאלצנו לשלם 4,700 ש""ח במלון ששהינו בו , וזה היה המלון הזול ביותר שיכולנו למצוא בהתראה מיידית שכזאת
וברמה סבירה-טובה. אומנם בסופו של דבר נהננו מחופשתנו ,אך העניין מאוד פגע בנו והרס לנו את תחילתה של החופשה המפחתית.

אני רוצה לציין כי נגרמה לנו עוגמת נפש רבה מהעניין והוצאה כלכלית שלא תוכננה מראש (מיותר לציין את ההוצאות המוטלות על הורים בחודשים יולי-אוגוסט)!
אני מאוכזבת מאוד ממלון הולידי אין וחבל לי שעניין זה יהרוס את "הרומן" שיש לי ולמשפחתי עם רשת מלונות קראון פלאזה- הולידי אין.

טרטור ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי של העלות הנוספת בגין מלון אחר ובגין עוגמת הנפש או לחלופין פיצוי בנופש פתרון נדרש :

הולידיי אין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה