פרטי התלונה

תלונות הולידיי אין

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל והתעלמות מפנייה קודמת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
הולידיי אין אקספרס כתובת:
תיאור הבעיה:
מבלי לפגוע בזכויות
א.ג.נ,

בתאריך 4/8/05 , תאריך שבו התארחתי במלון "מרינה קלאב" אילת, בשעה 17:30 לערך, בזמן ששהיתי בבריכת המלון,הופלתי למים ע"י השתוללות של אורחים אחרים של המלון (אשר שהו בחדר 114 לפי מה שנאמר לי).
נזרקתי לתוך הבריכה ונחבלתי בגבי מבן אותה המשפחה הנ"ל.
חשוב לציין כי ברגע המקרה לא טרח המציל לקום מכיסאו, לבצע את תפקידו ולסייע לאדם שנפגע (לי) ויותר מכך, למרבה הפלא, אפילו לא ניגש אלי לאחר שהופלתי למים.
כאשר שאלתי לנוכח הדבר, כיצד קורה שמציל בבריכה מסודרת בבית מלון לא ניגש לעזור לאורח שנפגע במהלך שהותו בבריכה?, נאמר לי "כנראה שהוא לא שם לב", האין זהו תפקידו של מציל לשים לב ולשמור על אורחי הבריכה? ומה באשר לאנשים שהשתוללו בבריכה? מדוע לא העיר להם?
מאוחר יותר כשהמשכתי לחוש כאבים חזקים בגבי ירדתי לקבלה וביקשתי לראות חובש או רופא של המלון, הופניתי ע"י פקיד הקבלה (בחור בשם אשר) למיון מאחר ואין במלון חובש ואכן כך עשיתי. בבדיקה נאמר לי שאין לי שברים, אבל עקב החבלה החזקה שקיבלתי יעבור זמן עד שהכאבים יחלפו.
חשוב לי לציין שצוות המלון שידע על המקרה הראה חוסר עניין במקרה ואפילו זלזול בכך שלא ניסה לעזור ולו להתעניין בשלומי או לוודא שיש לי אפשרות להגיע לבית החולים. האם כך מתייחס בית המלון לאורח שהגיע להינות מחופשה ובחר דווקא במלון זה מכל מגוון בתי המלון שיש באילת?
למותר לציין שתאונה זו קרתה ביומו הראשון של החופשה והעיבה על המשכה, מאחר והכאבים לא איפשרו לי להתנהל כרגיל.
בנוגע לתשלום הבדיקה במיון (90 ש"ח), מדוע אני זו שצריכה לפנות לחברת הביטוח בכדי לקבל החזרים?
ואחרי מס' רב של ימים בהם ניסיתי ליצור איתם קשר טלפוני, לכשנעניתי הם טענו שלא הגיעו לידיהם הטפסים ושהמלון צריך לפנות אליהם ולא אני.
אנא תגובתכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

הולידיי אין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה