פרטי התלונה

תלונות הולידיי אין

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעית תבאורה במלון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לצערי פניתי במכתב תלונה למלון ולרשת הולידי אין , וגם התלוננתי בעת שהותי שם . לצערי לא ניתן פיתרון ואף לא תשובה לפניתי .בזו הלשון :

בסוף שבוע האחרון( 2/4/09-4/4/09 ) בני משפחתי ואני התארחנו במלון הולידי אין בטבריה , על מנת לקחת "פסק זמן " ולהירגע מעבודות טרום חג הפסח ולצבור כוחות מחודשים לקראת החג .
לצערי , מנוחה והרגעות לא היתה כי אם סיוט מתמשך .
אלמלא חלקינו דתיים היינו עוזבים את המלון .
הגענו למלון ביום חמישי ( חדרים 362 ,360 ) .
ההלם הראשוני היה בעת ארוחת הערב שהוגשה , לצערי בבתי תמחוי ולא בבית מלון יוקרתי כשלכם , " הולידי אין ",מוגש מזון טרי ,מגוון ואיכותי יותר .
האוכל שהוגש היה לא טרי במיוחד , מעל הסלטים והעוגיות היבשות בלשון המעטה ריחפו יתושים , תוספות מזון לילדים לא היו ,שלא לדבר על מבחר המזון המצומצם והמביש – עוף , גולש , אורז ,ציפס וקלחי תירס וכן עוגיות יבשות ...
בקשות חוזרות ונישנות לפחות לדאוג לתוסף מזון לילדים בסופו של דבר נענו והכינו עבורנו 4 שניצלונים .
כמובן שאת אותו ערב נאלצנו לבלות בארוחה מחוץ למלון ...
על מנת שלא להיות קנטרנים , הבענו את חוסר שביעות רצונינו בפני אחראי חדר האוכל , אולם לא התלוננו בפני האחראי הבכיר ששהה במלון באותו ערב ,היות והנחנו שהדבר נובע מאחוזי התפוסה הדלילים במלון .
עוגמת הנפש המשיכה כאשר חיכינו במשך כ 4 שעות שיביאו מצעים ומגבות נוספות לילדיי שהיו רשומים בהזמנה למלון .
למחרת , בארוחת הבקר הוגש לנו שוקו מקולקל . כשהתלוננו על כך ,השוקו המקולקל לא הוצא מחדר האוכל ובמקום כך הוגש לנו שוקו בכד , דבר אשר לא מנע מאנשים אחרים להמשיך ולשתות מהשוקו המקולקל .
לצערי אני ובני משפחתי שתינו מהשוקו ומאז התחלנו לסבול מקילקול קיבה על כל המשתמע .
משיחות האורחים בלובי המלון הבהירו לנו כי אנו לא היחידים הסובלים מקלקול קיבה וכאבי בטן .

המשך הסיוט נמשך לעת ערב טרם כניסת השבת כאשר מים מזוהמים חומים המריחים כמי ביוב הוזרמו לחדר האמבטיה שלנו .
כשפנינו לקבלה נאמר לנו לפתוח את הברזים על מנת לשחרר את המים המזוהמים שנובעים כתוצאה מתיקון באחת האמבטיות במלון , כאילו שאין בעיות של מצוקת מים במדינה .
כעבור כרבע שעה של קילוח המים , ושעת המתנה לתיקון התקלה פנינו שוב לקבלה בבקשה להחליף חדר על מנת שנוכל להתארגן לקראת שבת .
התשובה היתה שלילית בטענה שהמלון בתפוסה מלאה .
רק לאחר שעתיים משהתקלה לא תוקנה כנדרש והמים היו עוד עכורים בחדרינו , הוצע לנו לעבור חדר , אולם מבחינתו הפיתרון היה מאוחר מידי כי השבת נכנסה , ועצבינו כבר היו מרוטים .

דוד , שהיה הכונן הבכיר במלון באותו שבת , עימו שוחחנו על כל עוגמת הנפש שנגרמה לנו במהלך שהותנו ,מעבר למילות התנצלות לא נתן לנו פתרונות .

וכאילו שלא די בכך , בארוחת הבקר בשבת שוב הוגש חלב מקולקל בכד ,
כשביקשנו מהמלצר לפנות את החלב המקולקל ראינו אותו מוזג לאנשים מהכד .

מקרה נוסף לו היינו עדים ,שבו אחד הטבחים חתך סלט בחדר האוכל וסידר את הירקות שחתך בקערת ההגשה עם ידיו שלא כנדרש מכל מקום ציבורי הדואג לתברואת המזון עליו הוא אחראי .

נחרדנו לראות את הזלזול בבריאות הציבור ואוזלת היד המתרחשת לנגד עינינו .
אנו לא רוצים לחשוב מה קורה אצלכם במלון שאינו נראה לעיני ציבור האורחים , אם אלו התמונות שראינו .
עוגמת נפש סוג הנזק :

הולידיי אין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה