פרטי התלונה

תלונות הולידיי אין

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הולידיי אין פטיו אילת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
להלן מצ"ב מכתב שנשלח ב 9/6 להנהלת אפריקה ישראל (בעלים של רשת קראון פלאזה אליו משוייך המלון הולידיי אין פטיו) . לא נתקבל כל התייחסות
להלן פרטי המכתב: (למכתב גם מצורפים תמונות הממחישות את כל הליקויים , אשמח לעלות אותם אך אינני רואה איפה)

עבור: מנכ"ל רשת מלונות אפריקה ישראל - יעקב סודרי ([email protected])
לידיעה: מנהל AFI מלון הולידי אין פטיו אילת - דוד בן נעים ( [email protected])

1. בתאריך 11.5 הזמנו נופש במלון הולידי אין פטיו מרשת הולידי אין, למשך 3 ימים (16-20/5 חמישי עד שבת). ההזמנה נעשתה דרך חברת איסתא .
2. בסופ"ש המדובר הגענו לאילת ולאחר זמן רב בו הסתובבנו בכדי לאתר את מיקום המלון, התברר לנו כי שמו של המלון איננו הולידיי אין פטיו כפי שנאמר אלה פטיו , אין כל שלט המרמז על מלון השייך להולידיי אין,שזה היה דבר תמוהה בעיננו והוביל לבילבול.
3. ברצוננו להבהיר שכאשר הזמנו את הנופש- צויין במפורש כי המלון הינו הולידי אין פטיו, ללא אזכור AFI HOTELS PATIOהבעלים החדשים רשת קראון פלזה (חברת אפריקה ישראל) וכי שם המלון שונה ל- ושכעת הינו חלק של מלונות ברמה פחותה שמשוייכים לרשת .
היתה הטעייה מפורשת בשיווק המלון בשמו הקודם. כמו כן היינו מצפים שברגע שהוחלפו הבעלים יעשה מקצה שיפורים במלון.
4. הייתי בעבר במלונות 3 כוכבים ולא ציפיתי לפאר אך מצד שני מעולם לא נתקלתי ברמת שירות ותחזוקה כה ירודה.
זה המקום להרחיב: שעות קבלת חדר בכל מלון הינם בשעות הצהרים, אנחנו הרחקנו והגענו בשעה 18:00 ובכל זאת החדר לא היה מוכן. נאלצנו להמתין למעלה מחצי שעה עד שיסדרו את החדר. זאת, מבלי שהוצע כל פיצוי ו/או אפילו יחס הולם שיכפר על העניין. בזמן ההמתנה לא ניתן היה להזמין שתיה כי אין בר פעיל או לחילופין לשתות ממתקן מי העדן שהונח במקום אך היה ריק לחלוטין.
5. לכשהואילו להפנות אותנו סוף סוף לחדרנו, נדהמנו לגלות כי צפויה לנו עוד אכזבה רבה. רמת תחזוקת החדר מהנמוכות שראינו. שטיח מוכתם, סדינים ומזרון מלוכלכים, מקרר ישן שלא עובד כראוי, שידות רקובות, כוס מלאה בדלי סיגריות על החלון ( שלא טרחו לפנות גם בימים ששהינו במלון), טלויזיה שקולטת מספר ערוצים ספורים (מה שהיום לא קיים גם במלונות 3 כוכבים שמכבדים את עצמם). מצ"ב תמונות מחדרנו אשר מדברות בעד עצמן על רמת הליקויים הרבים .
6. אציין כי שקלנו לעזוב בו ברגע ולחפש מלון אחר אך בשל השעה המאוחרת בערב יום חמישי, התפוסה היתה מלאה והדבר לא מתאפשר.
7. איננו שבעים רצון בלשון המעטה מהמלון ומרמת התחזוקה שלו, החופשה לה חיכינו זמן כה רב נהרסה כליל. בגין הליקויים הרבים שהוזכרו מעלה אבקש פיצוי הולם לעוגמת הנפש שנגרמה.
8. אבקש התייחסותכם למכתבנו זה במהרה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

הולידיי אין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה