פרטי התלונה

תלונות הולידיי אין

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מלון הולידיי אין אקספרס – קבלת שירות עם "טעם רע" 19.08.10-21.08.10 נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
הולידיי אין אקספרס סניף חברה:
תיאור הבעיה:

1.לאחר ביצוע הזמנה למלון "הולידיי אין אקספרס" באילת בין התאריכים 19/08-21/08, הגענו למלון בשעה המיועדת, כאשר החדר עבורנו אינו מסודר ואף מפתח עבורו לא קיבלנו.

2.לאחר זמן המתנה ארוך, הוכנסנו לחדר ללא קבלת מפתח, התקשרנו מהחדר מספר פעמים לקבלה וביקשנו לקבל את המפתח עם יציאתנו מהמלון. נענינו ע"י פקידת הקבלה "איננו שירות שליחויות, בואו בעצמכם וקבלו מפתח". ירדנו לקבלה לאחר מס' דקות – ובקבלה נאמר לנו שעדיין אין מפתח עבורנו. נאלצנו לצאת מהמלון ללא מפתח לחדרינו.

3.רק בתאריך 20/8 לפנות בוקר קיבלנו את המפתח המיוחל – לאחר בקשות חוזרות ונשנות עם הגיענו למלון, וזאת נעשה רק לאחר תלונות רבות ובשיחה עם מנהל המשמרת (שהיה עסוק במריבה מול אחראי האבטחה בכל האמור לעיל). לסיכומו של עניין המפתח – קיבלנו אותו בשעה 4:00 בבוקר.

4.בנוגע לנקיון החדר ולשירות המשק במלון: במהלך הסופ"ש (מתאריך 19.8-21.8) אף לא פעם אחת נכנסו לנקות את חדרינו. 3 ימים אנו מתארחים במלון והחדר לא נוקה אפילו פעם אחת! יתר על כן, ביקשנו מגבות לחדר ונאמר לנו שיביאו לנו בהמשך – וכמובן שלא קיבלנו מגבות, נאלצנו להתקלח ללא מגבות. אם זה לא מספיק, גם סדינים שביקשנו לחדר, ממש נאלמנו דום כאשר פקיד הקבלה הפנה אותנו: "כנסו לחדר מצד ימין וקחו מה שאתם רוצים". באכסניה מקבלים שירות טוב יותר.

5.בנוסף לאמור לעיל, היתה סתימה בשירותים בכיור, המקלחת היתה מוצפת. שוב, התקשרנו לקבלה – ולא נשלח עובד מחלקת אחזקה על מנת לסדר את המחדלים הללו.

6.ביום האחרון לסיוט המתמשך (21.8) השארנו את המפתח בחדר ויצאנו לצורך פינוי החדר, שכחנו בחדר חפצים שלנו ונאמר לנו ע"י מנהל האבטחה - לפרוץ את החלון ולהכנס משם לחדר על מנת שנוכל לקחת את חפצינו.

7.ברצוני להדגיש כי נגרמה לנו אי נעימות ועוגמת נפש רבה בביקורינו במלון באילת, כל כך רצינו לנפוש ולהנות, וממש נגרם לנו סבל רב במהלך הסופ"ש, הרגשנו ביחס מזלזל ובשירות לקוי מצד עובדי המלון שממש לא מאפיין את הרשת ואף אינו תואם את ציפיותינו. נפשנו בעבר ברשת הולידיי אין וחשבנו לתומנו שנוכל להנות בשנית, אך לצערנו, התבדינו. בשל כך לבטח לא נגיע למלון זה של הרשת בשנית, וכמובן שלא נמליץ עליו לאף אחד ממכרינו.

8.מקווה לתגובת הרשת באופן מקצועי ומתחשב יותר משקיבלנו בזמן שהותנו בתאריכים האמורים לעיל. כדי שסיסמת הרשת תוכיח את עצמה ותיתן לי ולבת זוגי את המגיע לנו להתפנק עקב רשלנות המלון ועובדיו, וכפיצוי עבור עוגמת הנפש המתמשכת שחווינו במהלך הסופ"ש.

מצפים לתגובתכם המהירה.
בתודה מראש,

ברק רוטמן ויעל רודבסקי.
בזבוז זמן, יחס מזלזל סוג הנזק :
פיצוי בסופ"ש חלופי - בתיאום מראש. פתרון נדרש :

הולידיי אין שירות לקוחות

, תגובה:
ג'ניפר, מזכירת מנכ"ל שם ותפקיד:
תודה על הפניה.
הנושא עבר לטיפול המלון ויחזרו אליכם כבר בימים הקרובים.
תגובה:
בטיפול. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה