פרטי התלונה

תלונות הולידיי אין

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס, זלזול, נקיון נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
אילת - פטיו כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריכים 14 עד 16 לאוקטובר 2010 התאכסנו במלון הולידי אין פטיו באילת.
הגענו למלון ע"י האתר של Y טורס. ביום ההגעה אמרו לנו שהחדר לא מוכן, ביקשו שנשאיר טלפון ויודיעו לנו מתי החדר מוכן, בכל אופן יהיה חדר עד השעה 15, אנחנו היינו במלון בשעה 12. יצאנו מהמלון לעיר , חיכינו עד 14.30 ואז חזרנו למלון.
היה אורח לפנינו בקבלה שכנראה שילם ישיר ללא תיווך"מוזל" ולכן גם קיבל חדר משודרג לדברי פקידת הקבלה והרבה יחס והסברים. כשהגיע תורינו הפקידה שאלה דרך איזה גוף הגענו, אמרנו לה ואז היחס היה ממש לא נעים, היא עשתה טובה שמצאה את השם שלנו במחשב, ניגשה למעטפה שהיתה מוכנה בצד ואמרה לנו זה מס' החדר וזהוא. שאלתי האם יש מצב לקבלת חדר משודרג אפילו בתשלום נוסף, אך היא אמרה שכל החדרים זהים, אבל אנחנו יודעים שלא כך הדבר.
החדר היה פשוט ביותר, עם פרקט מתקלף ואפילו מצאתי ג'וק באמבטיה.
האירוח היה על בסיס חצי פנסיון. בערב כשאכלנו בחדר האוכל ראינו שהאוכל מאוד פשוט ללא מבחר, אבל מאחר ואנחנו אוכלים הכל, לא יצאנו רעבים. תופעה מוזרה ומגעילה שראינו בחדר האוכל היה נושא הלחמניות הקטנות שהיו שם. קודם כל הלחמניות לא היו טריות, שנית המלצרים אספו מכל השולחנות לחמניות שנשארו והחזירו לסל הלחמניות לאורחים הבאים, ומתברר שבכל הארוחות הדבר חזר על עצמו. זה פשוט היה מגעיל, לחמניות ישנות שהולכות ושבות לאורח הבא...
ביום שישי הגענו לארוחת הערב בשעה 20.30 . לא היה שולחן נקי, היה איש מבוגר שכנראה היה אחראי על סידור השולחנות, שהיה מאוד עצבני וחסר סבלנות, כשנאמר לו שהגיעו עוד 2 אורחים הוא התחיל לצעוק "עוד כמה נשארו? לא יכול כבר..." אני ובעלי הרגשנו כמו עניים בפתח. מה זה צריך להיות? הגענו חצי שעה לפני סיום הארוחה אז מגיע לנו יחס כזה? בנוסף המזון כבר היה בסיומו, כולל הקינוח. רק כשביקשתי הביעו עוד מגש עם עוגה.
בקיצור, אני לא יודעת האם הכסף ששילמנו לארוחות היה מוצדק, כי לאכול לחמניות "משומשות" וגם קבלת פנים חמוצה בערב שבת זה לגמרי לא נעים.
דבר נוסף היה הספא. מתברר שיש ספא שהכניסה אליו בתשלום.נאמר לנו שמסדירים את התשלום בקבלה.התקשרתי מהחדר לקבלה וביקשתי לדעת מה עלות הכניסה, נאמר לנו ע"י הפקיד שהוא לא יודע. שאלתי אותו איך אתה לא יודע? אמרו לנו בספא שמשלמים לך. תשובתו היתה: אתם הולכים לספא, מקבלים פתק עם עלות ואז באים אלי משלמים וחוזרים לספא.
נשמע לנו סידור לא חכם, לכן העדפנו לנסוע לחוף היום ולוותר על הספא, והבריכה הקטנה.
בקיצור, קיצרנו את השהייה במקום, ביום שבת בבוקר בשעה 8 עזבנו את המקום מאוד מאוכזבים.
אנחנו גרים באיזור השפלה, נסענו עד אילת בשביל מה? כולו רצינו לנפוש .
יצאנו עם טעם מר.
כספי סוג הנזק :
התנצלות ונופש חלופי במקום אחר. פתרון נדרש :

הולידיי אין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה