פרטי התלונה

תלונות הולידיי אין

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טירטור בין החדרים בעקבות המים הרטובים במספר חדרים נושא התלונה:
סולטונוביץ מיכאל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏29 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
הגעתי למלון בתאריך ה29 לדצמבר 2005 וקיבלתי חדר לאחר מספר שעות רבות החדר כולו היה מים לאחר מספר בקשות הועברתי לחדר אחר , לאחר הועברתי לחדר אחר והופתעתי לגלות שהחדר הנ"ל גם מלא במים, לאחר מספר בקשות נוספות , שוב ביקשתי חדר, והביאו לי גם חדר מלא במים,
אני עברתי בין החדרים סיוטים כשבסך הכל באתי לנפוש לקראת השנה החדשה,בגדי כולם נרטבו , נאלצתי לייבש את הבגדים, אני נוהג מדי כמה חודשים להגיע למלון הנ"ל לנפוש ואני מביא איתי מספר חברים מדי פעם ,אבל השבוע הזה ייזכר בתור סבל איום ונורא שאני מתחרט שהגעתי
כמוכן קיבלתי יחס מזלזל ומכפיש מעובדי הדלפק והמלון , כשהתייחסו אליי בתור הישראלי הבלאגניסט כשאני לא קרוב לזה אני בנאדם תרבותי ,וכל כוונתי הייתה לנפוש ולא להפריע לסובבים אותי, כמוכן אם בקשה זאת לא תענה ולא יתנצלו בפנייי על עוגמת הנפש אני אשקול לא להגיע יותר למלון וכמוכן אני יפנה במכתבים לכל הנוגעים בדבר, מקוה שתענו לבקשתי, תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
הנני מבקש פיצוי של סוף שבוע באחד המלונות שלכם וכמו פתרון נדרש :

הולידיי אין שירות לקוחות

, תגובה:
מתאמת קשרי אורחים. שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
תודה על הפנייה. כפי שכבר הסברתי בשיחה טלפונית, אנו מטפלים ללא גורמים מתווכים במספר הקטן והמועט של התלונות המתקבלות אצלנו.

כפי שנהגנו עד היום, אנו נמשיך לטפל בצורה נקודתית ישירות מול האורחים/לקוחות שלנו.



בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה