פרטי התלונה

תלונות הולידיי אין

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תברואה לקויה שדרשה פינוי המלון נושא התלונה:
בורשטין ערן שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏18 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
סמטת שפיפון 3 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מצרף פה למטה את המכתב ששלחתי להנהלת מלונות הולידי אין \ אפריקה ישראל בתאריכים 22 ו-23 לנובמבר וטרם נענתי:
22.11.10
לכבוד :
אלי ורטר,
סמנכ"ל שיווק ומכירות
רשת הולידי אין ישראל

הנדון : תלונה על המצב התברואתי במלון הולידי אין פטיו וחופשה שניזוקה עקב כך
אלי שלום רב.,
שלום רב, ברצוני להביע את מורת רוחי מהמצב התברואתי שהיה במלון הולידי אין פטיו ביום חמישי ה – 18.11.10 ומאוזלת היד של צוות המלון בטיפול במצב דבר שהוביל אותי לנטוש את המלון ולפגיעה בחופשה.
להלן מהלך הדברים:
1. לכבוד יום הולדתה של חברתי שחל ב20.11 החלתי להפתיע אותה ולקחת אותה לחופשה באילת.
2. לאחר תאום עם מחלקת ההזמנות הוצאתי שובר נפשונית בסך 800 ₪ לצורך תשלום למלון. שובר זה אינו ניתן לביטול או החזרה.
3. בלילה של ה18.11 הגעתי למלון ביחד עם חברתי. תחילה קיבלנו את חדר 301. כשנגשנו לחדר שמנו לב שהדלת שלו לא הייתה נעולה וכשנכנסו ראינו שהמיטה מבולגנת , כנראה עקב שימוש שנעשה בה.
4. הודענו על כך לקבלה וקבלנו מפתח לחדר חלופי. מפתח זה לא פעל ונאלצנו לפנות לקבלה על מנת שיפתחו לנו. הקבט"ית של המלון פתחה לנו את החדר החלופי. בכניסה לחדר היה שקית מלאה זבל. משנכנסנו לחדר ראינו שבתוך החדר היה בקבוק משקה שהושאר שם וכן ראינו סימני חריכה של סיגריה על המצעים.
5. חזרנו לקבלה והודענו שאנו לא מוכנים ללון בתנאים התברואתיים האלה ושם נאמר לנו שאין עובדי משק במלון במהלך הלילה.
6. בשלב זה הודענו לקבלה שאנו עוזבים את המלון עקב התנאים האלה. ברצוני להוסיף שהפקיד בשם עידו לא טרח למצוא פתרון חלופי כלשהוא ולא ניסה לעזור בצורה כלשהי.
7. לאחר שעזבנו את המלון, שבו הזמנו מקום מראש חיפשנו מקום במספר רב של מלונות בסביבה אך ללא הואיל עקב התפוסה המלאה. בסופו של דבר נאלצנו לשכור חדר אירוח במחיר של 450 ₪ ללילה בשעה מאוחרת עד הבוקר.
8. למחרת בבוקר ,לאחר מספר מועט של שעות שינה ,מצאנו מקום במלון ישרוטל לגונה במחיר של 1348 ₪ לזוג.
9. כולי תקווה שהמקרה הנ"ל יטופל וחבל לי שחברתי נאלצה לבלות בצורה הנ"ל את יום הולדתה.
בכבוד רב,
* **********
********
*********
עוגמת נפש סוג הנזק :
כספי או חלופה אחרת פתרון נדרש :

הולידיי אין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה