שירות גרוע ומשפיל |
נושא התלונה: |
יום ראשון 21 יולי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
אשקלון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי חופשה לתאריכים 21-23 ביולי למלון הולידי אין אשקלון.
הגעתי עם בעלי,3ילדים קטנים ותינוק בן שנתיים למלון בשעה 14:00 בצהרים.
קיבלנו מפתחות לחדר שלי ושל בעלי, והודיעו לנו שקבלת המפתח לחדר הילדים מתעכב מעט.
העיכוב הנ"ל נמשך עד השעה 20:00 בערב.
במשך כל אותו אחה"צ לא היה לנו אפשרות להשכיב התינוק לישון, לפרק המזוודות בצורה מסודרת או לנוח.
לבסוף מותשים ועייפים מיום החופשה הראשון שלנו הלכנו לישון.
בבוקר הודיעו לנו שלאות פיצוי נקבל ארוחת צהרים במסעדת המלון.
כאשר הגענו למסעדה הודיעו לנו שרק הילדים יכולים להיכנס מכיוון שרק חדרם התקבל בעיכוב...
בעלי הלך לדבר עם האחראי כפיר אלקריף, הנ"ל צעק ודיבר בצורה מזלזלת ואמר "אם הילדים לא יכולים לאכול לבד, שלא יאכלו.."
פקידת הקבלה ששמעה הדברים ניסתה לדבר איתו והצליחה לשכנע אותו שאחד ההורים יכנס עם הילדים והשני יחכה בלובי...
אני חושבת שאין מה להוסיף או לומר על הסיפור ההזוי והמשפיל הזה!
|
עלבון |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|