פרטי התלונה

תלונות הולידיי אין

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש בבית מלון.... נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-21/5 יצאנו לנופש במלון הולידיי אין אקספרס אני ועוד 3 חברות שכרנו 2 חדרים צמודים.בערב של ה-22/5 בסביבות השעה 1 בלילה מאבטח המלון ישב עם חבריו בשטח הבריכה עם אלכוהול ורעש נוראי פנינו לפקידת הקבלה זו קראה לו במכשיר ובקשה שיפסיקו מכייון שזה מפריע לאורחים, כך לפחות 4 פעמים פנינו לפקידה והיא בקשר קוראת למאבטח דבר שלא עזר והפריע את מנוחתינו.
בלילה למחרת ישבנו בבריכה אני וחברותי עם עוד אורחים מהמלון, שמענו מוסיקה בשקט בקושי אנחנ ושמענו אותה , אותו מאבטח של יום קודם ניגש אלינו ביקש לסגור את המוסיקה ולתת לו את הרמקולים,לא פנה אלינו בבקשה להנמיך ישר בא ופ]שוט החרים את הרמקולים לפני כן ניסינו לדבר איתו שנסגור את המוסיקה אך לא הועיל דבר אמר שאם לא נותנים הוא מזמין ניידת משטרה גרם לנו להרגיש כפושעים ואנחנו אנשים מבוגרים(36),פנינו בתלונה למלון ותגובתם הייתה שהם טיפלו במאבטח ונתנו לנו 20% הנחה לביקור הבא, מיותר לציין שאין בכוונתינו "לבקר" שוב במלון הזה אשר לא נתן לנו יחס הולם ולדעתי אין שום פיצוי שיכול לכפר על העלבון ועוגמת הנפש שניגרמה לנו בשל אותו מאבטח,אציין שלחופשה הזו היה קושי גדול עבורנו לצאת אנחנו , אמהות לילדים קטנים לקחנו חופש להירגע ולנפוש מהכל וכשבעצם קיבלנו יחס של פושעים ואיומים בהיתקשרות למשטרה,אני מצפה מרשת כמו הולידיי אין כשברצונם לשמור על שמם " הטוב" לפצות פיצוי הולם ולא להציע פיצוי שאינו עולה בקנה על היחס , הזילזול, והעלבון שחווינו.20% הנחה .
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם לחופשה שנהרסה לנו ועל העוגמת נפש שנגרמה פתרון נדרש :

הולידיי אין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה